Ogar 200 RequiredData
|
Autor |
Wiadomość |
RequiredData
Banned
Liczba postów: 163
Imię: Dawid
Skąd: Bychawa k Lublina
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Ogar 200 RequiredData
Ale źle zrozumiałeś. Cylinder z tym tłokiem to zestaw który kupiłem na złomie. One nie będą narazie w silniku siedziały.
Założyłem oryginalny zestaw czyli cyl 1 szlif i tłok 1 szlif i właśnie miałem problem z lweym powietrzem pod głowicą.
Zlikwidowałem to. Miałem p600 wodny przyklejony do szyby i na nim cylinder splanowałem od góry minimalnie, widać było nierówności.
Z głowicą było gorzej bo tak się nie da splanować, wziąłem nałożyłem paste do docierania zaworów na rant tulei cylindra, wykręciłem szpilki i przez 5 minut obracałem głowicę po cylku, żadnego lewego powietrza teraz nie ma. Tłok od głowicę też nie wali.
Co więcej, odpalałem już silnik bez gaźnika, bez wydechu. Wkręcił się na maxa, ja w taki wystraszony co tu robić i jakoś zdjąłem fajke ze świecy.
Za dużo wahy wlałem do okna ssącego
Teraz czekam na dętki (już zamówione na allegro) oraz na króciec i kolanko od Jędrka z forum (podziękowania dla niego) i na dysze od skowron142
Myślę że będzie rezoo
Nieźle też w piątek sie męczyłem z mechanizmem wysprzęglającym bo nie miałem popychaczy sprzęgła i docinałem popychacz z WSK 175.
3 popychacze siedzą tam i 2 kulki. Dociąłem tak że wystaje gdzieś z 1 cm od wałka zdawczego, jak zakładam kapę i docisnę tą dźwigienkę to popychacz jest na końcu gwintu dźwigienki, zapakowałem tam m6 imbusową i ładnie działa sprzęgła, 1 palcem nawet, linka i klamka od WSK
Muszę tylko zrobić taki wycięcie na tej dźwigience tak jak w WSK bo mi linka czasem wyskakuje.
|
|
03-02-2013 17:43:11 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ogar 200 RequiredData - RequiredData - 03-02-2013 17:43:11
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 28 gości
|
|