Ogar 200 RequiredData - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Nasze Romety (/forumdisplay.php?fid=14) +--- Wątek: Ogar 200 RequiredData (/showthread.php?tid=10758) |
Ogar 200 RequiredData - RequiredData - 20-01-2013 14:44:41 Kupiłem od kolegi ramę z osprzętem bez silnika... Wyglądał tak W międzyczasie zacząłem kompletować silnik i przerabiać wygląd rometa Czyli malowanie przedniego kółka Oraz modyfikacja tyłu Będę w nim jeszcze zmieniał przednie zawieszenie na to z Simsona s51 Najważniejsze że mam do niego papiery. Aha, jeżeli chcecie krytykować to zachowajcie to dla siebie, bo ja tego słuchał się NIE BĘDĘ, ROMET MA SIĘ PODOBAĆ MI A NIE WAM. RE: Ogar 200 RequiredData - Vladimir - 20-01-2013 14:50:38 Czekam na całokształt, traktuję to jako projekt, więc na razie nie pochwalę ani nie skrytykuję. RE: Ogar 200 RequiredData - Przemi998 - 20-01-2013 14:51:05 Spoko Ogarek co chce jeszcze zmodifigowac?? RE: Ogar 200 RequiredData - RequiredData - 20-01-2013 14:56:20 No dobrze powiedziałeś, jest to narazie projekt, będzie malowany, będzie też zbiornik od simsona i siedzenie prawdopodobnie. Silnik seryjny, ale na wiosne może 50/4 zrobię bo mam 2 cylindry. Teraz jest zimno w garażu i ciężko pracować. RE: Ogar 200 RequiredData - Przemi998 - 20-01-2013 14:58:21 Powodzonka ! Czekamy na efekt! RE: Ogar 200 RequiredData - Rometowiec97 - 20-01-2013 15:02:05 Kojarze cię z innego forum.Troche serca i wysiłku i będzie piękny Romet.Powodzenia RE: Ogar 200 RequiredData - MrF4k - 20-01-2013 15:16:52 (20-01-2013 14:44:41)RequiredData napisał(a): Aha, jeżeli chcecie krytykować to zachowajcie to dla siebie, bo ja tego słuchał się NIE BĘDĘ, ROMET MA SIĘ PODOBAĆ MI A NIE WAM. Boisz sie krytyki???? trzeba wszystko przyjąć z godną postawą a nie zachowywać sie jak dzieciak. Ja preferuje oryginały ale z chcią zobacze co tu wymodzisz Powodzonka RE: Ogar 200 RequiredData - Przemek - 20-01-2013 15:25:35 Wiesz.. jak wrzucasz na jakiekolwiek coś na jakieś forum to musisz sie liczyć z krytyką. I to w dodatku ostrą bo to forum ludzi ,którzy tępia jakikolwiek tuning Rometów ,których z dnia na dzień jest coraz mniej. Pozatym ten Ogar jest zachowany w oryginalnym stanie prawdopodobnie z początku produkcji - 83 albo 84 rok. I jeszcze chcesz go zeszwabić szwabskim bakiem i siedzeniem... RE: Ogar 200 RequiredData - Winiar 93 - 20-01-2013 15:40:57 szykuje się kolejne WT?? a poco zbiornik od szwaba i siedzenie ?? RE: Ogar 200 RequiredData - RequiredData - 20-01-2013 16:43:58 (20-01-2013 15:40:57)Romet MR 2375 napisał(a): a poco zbiornik od szwaba i siedzenie ?? Bo mi się tak podoba, pisałem wcześniej ROMET MA SIĘ PODOBAĆ MI A NIE WAM. ORYGINALNY WYGLĄD MI SIĘ NIE PODOBA I MAM PRAWO GO TUNINGOWAĆ, PRZERABIAĆ, BO KUPIŁEM GO JA ZA SWOJĄ KASĘ! Czerwony kolor jest zarezerwowany dla administaracji i moderatorów. Posty i tematy napisane wyłącznie dużymi literami 3pkt-MrF4k RE: Ogar 200 RequiredData - RequiredData - 23-01-2013 00:55:01 Prawdopodobnie będę montował zapłon CDI RE: Ogar 200 RequiredData - Rometowiec97 - 23-01-2013 12:13:24 To jego motocykl,więc może sobie z nim robić co zechce,ja na przykład jestem ciekawy co z tego wyjdzie. RE: Ogar 200 RequiredData - sebon30 - 23-01-2013 12:47:27 Dla mnie szkoda troszkę ogiego. Jestem ciekawy co z tego wyjdzie. Jak chcesz tuningować to rób to z głową. I nie rób tego na "Odpier..... Sie" Tylko porządnie może coś fajnego ci wyjść RE: Ogar 200 RequiredData - Artur - 23-01-2013 13:46:30 Wystawiasz to na forum, więc musisz liczyć się z tym, że ktoś to skrytykuje. Bo jakieś Twoje słówka, że zabraniasz krytyki () to raczej nic nie dadzą. Więc powiem tak - współczuję Ogarowi, a właściciel będzie tego za jakiś czas żałował. Ale cóż - jak niektórzy słusznie stwierdzili - Twój pojazd, Twoja strata. RE: Ogar 200 RequiredData - Norbi96 - 23-01-2013 15:58:46 "Modyfikacja" z tyłu syf jakich mało, w ogóle do niczego to nie pasuje. Mi się to nie podoba ale rób jak chcesz, zobaczymy po jakim czasie to Ci się odwidzi. |