| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				1 głosów - 5 średnio12345 
		
			| 
					Regulacja charta
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| dave123q   Dejwu
 
  
 
   Liczba postów: 287
 Imię: Dawid
 Skąd: BKL
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Regulacja charta 
 
				Ładowanie podłącz wg. schematu, tyle, że zamień oryginalny mostek na jakiś dzisiejszej produkcji.Nie podniesie Ci to za dużo ładowania, ale będzie lepiej. Jak masz oryginalny gaźnik, to regulujesz w nim tylko obroty jedną śrubką, no i możesz też iglicę podnieść bądź opuścić (ja polecam dać iglicę na drugi od góry ząbek, bo jak mamy na najniższym, to po dodaniu więcej gazu, chart się po prostu dusi) A zapłon, to tak jak powiedział Konrad.Co do biegów, regulujesz kosę śrubą którą ujrzysz pod sprzęgłem po zdjęciu prawego dekla.Wtedy wrzucasz dwójkę i regulujesz tak, żeby kosa opadając swobodnie, zahaczyła ząbkami o te kółeczko, nie pamiętam nazwy.
			 "Booo jazda na Etezecie jest najlepszą jazdą na świecie, a jazda na komarzeeeee powoduje inflację marzeń, łooooo"
 |  |  
	| 29-01-2013 15:53:42 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif) 1 osoba postawiła piwo dave123q za ten post:1 osoba postawiła piwo dave123q za ten post. dbanej (02-03-2013)
 |  
		
	 
		
  
 
 
| Wiadomości w tym wątku |  
| RE: Regulacja charta -  dave123q - 29-01-2013 15:53:42 |  
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |