Los Komara
|
Autor |
Wiadomość |
Artur
Zachmurzony

Liczba postów: 2,356
Imię: Artur
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny
|
RE: Los Komara
Ten hamulec taki był... Ale za cholerę nie idzie tego po ludzku poskładać... Mi się wydaje, że ta dźwignia rozpieracza inna powinna być, jak tu ktoś wspomniał.
Co do lakieru - jeśli zostawię ten, to i tak będę musiał go na malować - bo cały poodpada... Jak coś robić, to porządnie!
Co do dokumentów - owszem, posiadam 
I nie uznaję czegoś takiego, jak "robienie jak najmniejszym kosztem". Albo zrobię go porządnie, albo wcale.
Akurat Jawę będę najprawdopodobniej kompresorem malował, więc na wiosnę, jakbym się za Komara wziął, to sprzęt już by do tego był  Lakier by wtedy nie odpadał, ocynkowanie paru części to grosze, najbardziej przedrożyłby chrom na kołach. Jakby odpalił, to wtedy bym się tymi nieszczęsnymi szczegółami i malowaniem zajął.
Co do silnika - spróbuję jeszcze wał sprawdzić, czy jest dobry.
Pytanie - jaki jest stosunek pozycji klina to położenia tłoka?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-11-2012 19:19:35 przez Artur.)
|
|
22-11-2012 19:18:55 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Los Komara - Artur - 22-11-2012 19:18:55
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 16 gości
|
|