| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					Tłok i dziura.
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| kw112   Chart passione mea, et vita mea
 
  
 
   Liczba postów: 2,014
 Imię: Michał
 Skąd: Różyna
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Tłok i dziura. 
 
				ja myślałem czytając ten wątek że spadnę z krzesła   
1 na tłoku tworzy się nagar gdy jest zła mieszanka, zła iskra lub źle ustawiony zapłon. stan cylindra się sprawdza tak że się patrzy czy nie ma rys, na cylku dodatkowo sprawdzasz palcem czy na górze nie ma progu i sprawdzasz czy nie ma rys.
 
2 myślałeś że pierścienie są z czego z papieru??? Muszą być ze specjalnego stopu.   
3 dziura jest do odprowadzania paliwa które się zgromadzi pod gaźnikiem i smaruje ona dodatkowo tym paliwem łańcuch NIE SŁUŻY ONA DO WYRÓWNANIA CIŚNIENIA w silniku, do tego jest co innego.
 
Widać że dopiero zaczynasz swoją przygodę z Rometem
			20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
 Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
 nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
 027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-07-2012 14:59:06 przez kw112.)
 |  |  
	| 23-07-2012 14:56:23 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |