Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Tłok i dziura.
|
Autor |
Wiadomość |
kw112
Chart passione mea, et vita mea
Liczba postów: 2,014
Imię: Michał
Skąd: Różyna
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Tłok i dziura.
ja myślałem czytając ten wątek że spadnę z krzesła
1 na tłoku tworzy się nagar gdy jest zła mieszanka, zła iskra lub źle ustawiony zapłon. stan cylindra się sprawdza tak że się patrzy czy nie ma rys, na cylku dodatkowo sprawdzasz palcem czy na górze nie ma progu i sprawdzasz czy nie ma rys.
2 myślałeś że pierścienie są z czego z papieru??? Muszą być ze specjalnego stopu.
3 dziura jest do odprowadzania paliwa które się zgromadzi pod gaźnikiem i smaruje ona dodatkowo tym paliwem łańcuch NIE SŁUŻY ONA DO WYRÓWNANIA CIŚNIENIA w silniku, do tego jest co innego.
Widać że dopiero zaczynasz swoją przygodę z Rometem
20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-07-2012 14:59:06 przez kw112.)
|
|
23-07-2012 14:56:23 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|