Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Bolączki mojego Komara :(
|
Autor |
Wiadomość |
TheStylator
Pierdzionek pospolity
Liczba postów: 63
Imię: Rafał
Skąd: Świętochłowice
Pojazd: Romet Komar
|
Bolączki mojego Komara :(
Cześć
postanowiłem założyć ten temat aby pisać w nim o problemach z moim mr232, którego niedawno kupiłem. Z racji tego, że jestem zielony w temacie wybaczcie jeśli temat już był poruszany.
No i pierwsze problemy
Wybrałem się dziś na krótką przejażdżkę garaż - dom - garaż, w sumie około 3 km. Spod garażu do domu dojechałem bez problemów ale podjeżdżając pod dom Komar kichnął i zgasł Jak próbowałem dodać gazu to go dławiło. Do garażu wróciłem lekko gazując i pomagając sobie pedałami. W drodze powrotnej przynajmniej trzymał jeszcze wolne obroty ale jak zajechałem pod garaż to zgasł i już nie chce zapalić
Dodatkowo jak na drugim biegu podjeżdżałem pod górkę, nawet lekką, ta bardzo słabł i by nie wyciągnął.Tak się fajnie jechało ale jak górka była to masakra buuuuuuu...i stop.
I teraz tak co sprawdziłem:
- iskra na świecy jest,
- jak otworzę kranik to paliwo kapie.
Co mam dalej robić, sprawdzać aby go odpalić?? Pomoże ktoś?
Mój Komarek
KJS - Komar Jest Spoko
Romet pierdzi,Romet kadzi ale nigdy cię nie zdradzi.
Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu... prawdziwi mężczyźni żują pszczoły!
|
|
21-06-2012 21:38:39 |
|
|
pijak_pospoilty
Uczeń
Liczba postów: 283
Imię: Patryk
Skąd: Galewice
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Bolączki mojego Komara :(
-przeczysc kranik ! jak nie pomoże to gaznik
-sprawdz kilna bo mogło sciąć
-wymień swiece bo że daję iskrę to nie znaczy ze jest sprawna
-sprawdz zapłon czy się nie przestawił , sprawdz też platyny i kondek !
mam nadzieje że pomoże
|
|
21-06-2012 22:01:55 |
|
|
TheStylator
Pierdzionek pospolity
Liczba postów: 63
Imię: Rafał
Skąd: Świętochłowice
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Bolączki mojego Komara :(
Dzięki chłopaki za podpowiedzi jutro sprawdzę, ale...
- kranik i gaźnik będę wiedział,
- świeca też,
-o co chodzi z klinem??
- jak mam sprawdzić czy się zapłon nie przestawił??
-jak sprawdzić platyny??przerwę w przerywaczu??
Jestem naprawdę zielony w temacie motorowerów więc proszę o wyrozumiałość i łopatologię
Mój Komarek
KJS - Komar Jest Spoko
Romet pierdzi,Romet kadzi ale nigdy cię nie zdradzi.
Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu... prawdziwi mężczyźni żują pszczoły!
|
|
21-06-2012 22:09:33 |
|
|
Artur
Zachmurzony
Liczba postów: 2,357
Imię: Artur
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny
|
RE: Bolączki mojego Komara :(
Bieresz drugą osobę do pomocy, kawałek podłogi i porządnej ściany. Ustawiasz się tak:
[osoba do pomocy] [silnik] [śrubokręt] [ściana]
Najlepiej, żeby śrubokręt miał dziurkę w rączce - wtedy wsadzasz wihajster/drugi śrubokręt i jesteś praktycznie niepokonany.
Osoba pomagająca zapiera się porządnie i z całej siły dociska silnik do śrubokręta, czyli w kierunku ściany. Ty chwytasz za wihajster przełożony przez śrubokręt i odkręcasz śrubę.
Masz gwarancję, że zejdzie jak po maśle. Jak z jakimikolwiek śrubami w silniku miałem kłopot to tak robiłem i zchodziło lepiej jak w bajce.
|
|
21-02-2013 17:11:32 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|