![]() |
Bolączki mojego Komara :( - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21) +--- Wątek: Bolączki mojego Komara :( (/showthread.php?tid=5453) Strony: 1 2 |
Bolączki mojego Komara :( - TheStylator - 21-06-2012 21:38:39 Cześć postanowiłem założyć ten temat aby pisać w nim o problemach z moim mr232, którego niedawno kupiłem. Z racji tego, że jestem zielony w temacie wybaczcie jeśli temat już był poruszany. No i pierwsze problemy ![]() Wybrałem się dziś na krótką przejażdżkę garaż - dom - garaż, w sumie około 3 km. Spod garażu do domu dojechałem bez problemów ale podjeżdżając pod dom Komar kichnął i zgasł ![]() ![]() Dodatkowo jak na drugim biegu podjeżdżałem pod górkę, nawet lekką, ta bardzo słabł i by nie wyciągnął.Tak się fajnie jechało ale jak górka była to masakra buuuuuuu...i stop. I teraz tak co sprawdziłem: - iskra na świecy jest, - jak otworzę kranik to paliwo kapie. Co mam dalej robić, sprawdzać aby go odpalić?? Pomoże ktoś? RE: Bolączki mojego Komara :( - Taśma - 21-06-2012 21:42:11 Ale paliwo kapie czy leci ciurkiem? RE: Bolączki mojego Komara :( - TheStylator - 21-06-2012 21:50:42 Jak dam na rezerwę to leci powoli a jak pionowo na dół to kapie. RE: Bolączki mojego Komara :( - Błażej - 21-06-2012 22:00:36 zacięty zaworek zamykający paliwo w gaźniku. Zwiększ albo zmniejsz przerwę na przerywaczu ( zalezy jaką masz ) RE: Bolączki mojego Komara :( - pijak_pospoilty - 21-06-2012 22:01:55 -przeczysc kranik ! jak nie pomoże to gaznik -sprawdz kilna bo mogło sciąć -wymień swiece bo że daję iskrę to nie znaczy ze jest sprawna -sprawdz zapłon czy się nie przestawił , sprawdz też platyny i kondek ! mam nadzieje że pomoże ![]() RE: Bolączki mojego Komara :( - TheStylator - 21-06-2012 22:09:33 Dzięki chłopaki za podpowiedzi jutro sprawdzę, ale... ![]() - kranik i gaźnik będę wiedział, - świeca też, -o co chodzi z klinem?? - jak mam sprawdzić czy się zapłon nie przestawił?? -jak sprawdzić platyny??przerwę w przerywaczu?? Jestem naprawdę zielony w temacie motorowerów więc proszę o wyrozumiałość i łopatologię ![]() RE: Bolączki mojego Komara :( - pijak_pospoilty - 21-06-2012 22:17:08 -klin znajduje się na wale wchodzi w taki rowek blokuje magneto by się nie przesuneło ![]() -zapłon przestawiony czyli nie daję takiej iskry jak powinien nie w odpowiednim momencie będzie zapalał mieszanke poprostu ustaw jeszcze raz i tyle -paltyny nie mogą być nadpalone jak są troche to możesz je przypiłować pilnikiem albo poprostu wymienić , przerwę też musisz ustawić ![]() RE: Bolączki mojego Komara :( - TheStylator - 21-06-2012 22:34:50 Ok jutro powalczę i dam znać co i jak...albo nie bo jutro idę zęba rwać ![]() ![]() RE: Bolączki mojego Komara :( - pijak_pospoilty - 21-06-2012 22:49:51 ![]() RE: Bolączki mojego Komara :( - TheStylator - 21-06-2012 23:48:07 Kowal, dentysta nie ważne i tak w porty robię ![]() RE: Bolączki mojego Komara :( - TheStylator - 06-07-2012 12:54:25 Dobra uruchomiłem Pędziwiatra ![]() ![]() Jest nowy problem, czemu te biegi tak ciężko chodzą??Jedynki to prawie wrzucić nie umiem ![]() Jak wyreguluję na lince że ona łatwo chodzi to znowu ciągle jest 2 bieg a jak wyreguluję tak że biegi są to właśnie bardzo trudno się je przerzuca ![]() Co robić??Co poprawić?? RE: Bolączki mojego Komara :( - Leśnik - 11-07-2012 16:07:40 nasmaruj manetkę i zobacz jakie efekty RE: Bolączki mojego Komara :( - TheStylator - 12-07-2012 12:55:34 Dziś usunąłem usterkę ale nie smarowałem manetki ale linkę ![]() ![]() RE: Bolączki mojego Komara :( - TheStylator - 21-02-2013 17:00:22 Cześć ![]() ![]() ![]() RE: Bolączki mojego Komara :( - Artur - 21-02-2013 17:11:32 Bieresz drugą osobę do pomocy, kawałek podłogi i porządnej ściany. Ustawiasz się tak: [osoba do pomocy] [silnik] [śrubokręt] [ściana] Najlepiej, żeby śrubokręt miał dziurkę w rączce - wtedy wsadzasz wihajster/drugi śrubokręt i jesteś praktycznie niepokonany. Osoba pomagająca zapiera się porządnie i z całej siły dociska silnik do śrubokręta, czyli w kierunku ściany. Ty chwytasz za wihajster przełożony przez śrubokręt i odkręcasz śrubę. Masz gwarancję, że zejdzie jak po maśle. Jak z jakimikolwiek śrubami w silniku miałem kłopot to tak robiłem i zchodziło lepiej jak w bajce. ![]() |