Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Rower Nimfa (Łucznik) Mesko-Skarżysko
|
Autor |
Wiadomość |
Jan
Nowy
Liczba postów: 4
Imię: Jan
Skąd: Sulechów, lubuskie
Pojazd: Inny
|
Rower Nimfa (Łucznik) Mesko-Skarżysko
Witam! Niedawno kupiłem od znajomego ciemnoniebieski rower Nimfa, produkcji Mesko-Skarżysko za 50zł. Chciałem dodać zdjęcia, ale maksymalny rozmiar pliku to 500kb, a każde moje zdjęcie waży ponad 4mb. Zamierzam go odnowić, jednak mam twardy orzech do zgryzienia, ponieważ nie wiem jaki to kolor i jak go dobrać, oraz jak dobrze pomalować te cieniutkie białe paski na ramie i błotnikach i napis. Dodam też, że tylny błotnik jest pęknięty i nie wiem co można z tym zrobić (bo przecież o drugim błotniku do Nimfy można zapomnieć). Poza tym chciałem wyjąć kierownicę razem ze sztycą (aby zanieść to do domu i zdjąć rączki w gorącej wodzie żeby wychromować), ale po odkręceniu obu śrub sztyca nie chce chce przekręcić się w widelcu ani o milimetr . I tak właśnie renowacja, która miała ruszyć pełną parą, została uziemiona na samym początku. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tych problemów . Pozdrawiam!
|
|
13-10-2019 01:18:06 |
|
|
Jan
Nowy
Liczba postów: 4
Imię: Jan
Skąd: Sulechów, lubuskie
Pojazd: Inny
|
RE: Rower Nimfa (Łucznik) Mesko-Skarżysko
|
|
13-10-2019 12:21:34 |
|
|
Jan
Nowy
Liczba postów: 4
Imię: Jan
Skąd: Sulechów, lubuskie
Pojazd: Inny
|
RE: Rower Nimfa (Łucznik) Mesko-Skarżysko
(14-10-2019 01:34:46)Dawdzio napisał(a): Samo WD nic nie pomoże, dopóki nakrętka będzie rozpierać rurkę.
Ładny jest, dlaczego go nie zostawisz w obecnym stanie i jedynie nie zabezpieczysz? Przez tyle lat zachował się naprawdę dobrze i ma na sobie historię, która zniknie po remoncie.
Chciałbym go doprowadzić do stanu użytkowego, uwielbiam jeździć swoimi klasykami Pierwsze co muszę zrobić, to wydostać jakoś tą kierownicę, żeby wychromować bo niestety jak widać chrom prawie całkiem zdarty. Na pewno też trzeba odmalować obręcze kół srebrną farbą. Ramę może faktycznie zostawię tak jak jest, bo oprócz otarcia na górnej rurce jest niezła. Niestety bez remontu błotników raczej się nie obejdzie, przedni na dole mocno obdarty, a tylny pęknięty, mocno porysowany w najbardziej widocznych miejscach i zardzewiały
|
|
14-10-2019 15:09:28 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|