Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Kadet] Ostateczne składanie silnika - Pomoc?
|
Autor |
Wiadomość |
Pan Zdzisław
Uczeń
Liczba postów: 205
Imię: Piotr
Skąd: Kłodzko
Pojazd: Inny
|
RE: Ostateczne składanie silnika - Pomoc?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-07-2018 20:12:51 przez Pan Zdzisław.)
|
|
25-07-2018 20:05:28 |
|
|
Pan Zdzisław
Uczeń
Liczba postów: 205
Imię: Piotr
Skąd: Kłodzko
Pojazd: Inny
|
RE: Ostateczne składanie silnika - Pomoc?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-07-2018 22:39:30 przez Pan Zdzisław.)
|
|
25-07-2018 21:55:23 |
|
|
Pan Zdzisław
Uczeń
Liczba postów: 205
Imię: Piotr
Skąd: Kłodzko
Pojazd: Inny
|
RE: Ostateczne składanie silnika - Pomoc?
Zdjąłem wszystko, zmierzyłem i sporządziłem tabelkę.
Wynika z niej, że podkładka wałka głównego (ten, który wchodzi pod zębatkę zdawczą)
jest o 0,5 mm za gruba.
Jednak mam przysłoniony ,,mind-fuck'', gdy mierzyłem miejsce między łożyskiem a karterem.
Okazuje się, że odstęp wynosi 0,2 mm. Podkładka pod ten wałek główny ma 1,5mm.
Więc nie rozumiem czy podkładka jest za gruba i blokuje układ, czy może za cienka i ząbki pocierają o karter.
Zeszlifowałem podkładkę do 1mm. Złożyłem i dokręciłem i jest o wiele lepiej. Tylko ma się wrażenie, że ząbki mają zaraz zahaczyć o karter. Aha i jest co do mm. Czyli jest 0,0 luzu. Mógłbym zeszlifować podkładkę o jakieś 1-3 mm.
I chyba tak zrobię. Najwyżej dam dokładnie taką samą drugą podkładkę. Chciałem jeszcze zapytać, czy ma być minimalny odstęp wałka od zębatki? Bo jak dociskam prasą to zostaje minimalny odstęp i nie chce iść dalej.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-07-2018 15:35:44 przez Pan Zdzisław.)
|
|
27-07-2018 14:50:27 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|