KOMAR 2330 1970 - kolejny Robak
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: KOMAR 2330 1970 - kolejny Robak
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
17-05-2017 00:24:24 |
|
|
aeroxteam2
Uczeń
Liczba postów: 164
Imię: Tomek
Skąd: Zielonka
Pojazd: Romet Komar
|
RE: KOMAR 2330 1970 - kolejny Robak
|
|
17-05-2017 09:11:32 |
|
|
Blues
Uczeń
Liczba postów: 219
Imię: Tomasz
Skąd: POLAND
Pojazd: Romet Komar
|
|
17-05-2017 17:41:57 |
|
1 osoba postawiła piwo Blues za ten post:1 osoba postawiła piwo Blues za ten post.
joozek (05-17-2017)
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: KOMAR 2330 1970 - kolejny Robak
Niestety Tomku, nie jest oryginalny. Mocowanie dźwigni R-O-Z mocowane za pomocą 2 wkrętów M3 zastosowano dopiero pod koniec lat 70, ok 78, 79. Zresztą popatrz na oryginalny odstojnik i jego Logo.
Co do mojego kranika SW-9 nie mam tej wiedzy, czy taki był. Projekt mój oparłem na schemacie 2330 z 1969 roku; z takim kranikiem, 2 częściowym tłumikiem, tylnej lampie typu"żółwik" i przedniej lampie z owalną chromowaną ramką. Opisałem to w pierwszym poście i tego się trzymam.
Przy okazji, dolną obejmę metalową zbiornika, musisz skręcić od drugiej strony, bo potem nie założysz pompki.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-05-2017 10:13:29 przez joozek.)
|
|
19-05-2017 10:10:41 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości
|
|