KOMAR 2330 1970 - kolejny Robak
|
Autor |
Wiadomość |
aeroxteam2
Uczeń
Liczba postów: 164
Imię: Tomek
Skąd: Zielonka
Pojazd: Romet Komar
|
RE: KOMAR 2330 1970 - kolejny Robak
Jeżeli to możliwe to poproszę o fotkę skorupy albo całego światła pasującego do modelu 2330 . Ja mam w swoim plastikową z klaksonem ale z tego co się orientowałem w 69r powinna być metalowa skorupa. Jeszcze pytanko czy licznik jest taki sam ? Wszystkie jakie znalazłem są opisane jako do sztywniaka.
Poniżej foto mojej lampy.
http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/image...161123.jpg
Z góry dziękuję za pomoc.
|
|
24-04-2017 18:11:05 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: KOMAR 2330 1970 - kolejny Robak
Skorupę będę miał dopiero po 1 maja - maluje się Oczywiście potem to ob-fotografuję i wstawię zdjęcia.
Duże liczniki w modelach 2330 (skorupa metalowa i pcv z dużym otworem), były takie same jak w modelu MR 232 "sztywniak" i 2320.
Co do Twojego 2330 - jesteś pewny, ze to rama od tego modelu??? Wygląda mi na ramę 2350 z pierwszego rocznika - z tabliczką ZZR. Sztyca pod-siodłowa krótka i mocowania pompki te późniejsze.
Chromowana ramka lampy przedniej z całym elementem optycznym, tym co masz, będzie pasować do skorupy lampy metalowej tego modelu - mocowana od dołu na śrubę M3
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
25-04-2017 00:30:32 |
|
|
aeroxteam2
Uczeń
Liczba postów: 164
Imię: Tomek
Skąd: Zielonka
Pojazd: Romet Komar
|
RE: KOMAR 2330 1970 - kolejny Robak
Rama jest faktycznie od 2350 bo taką trafiłem zarejestrowaną. Oryginalna rama od 2330 niestety nie posiada dokumentu przez co czeka na lepsze czasy.
Dziękuję za pomoc z lampą.
Oryginalna rama wygląda tak:
http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/image...191845.jpg
Pozdrawiam
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-04-2017 09:03:10 przez aeroxteam2.)
|
|
25-04-2017 08:57:51 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: KOMAR 2330 1970 - kolejny Robak
Obiecane zdjęcia metalowych skorup lamp, do modeli Komar-a 232, 2320 i 2330.
Lampa na zdjęciu z lewej strony, to oczywiście ww modele do roku produkcji 1970. Tak mi się raczej wydaje, bo od 1971 były już tylko te z prawej strony na zdjęciu.
Rożnica polegała oczywiście na innej chromowanej ramce, co widać od razu, a także sposobie jej montowaniu. W skorupie z prawej strony widać dodatkowe "ucho" mocujące pod wkręt M3, a w skorupie z lewej strony, zastosowano specjalną blaszkę z gwintem M3, w którą wkręcając przez ramkę wkręt M3, ściągało ją do ramki, blokując ja. Do skorupy z prawej strony montaż ramki przeprowadza się identycznie jak w późniejszych Romet-ach.
Jeszcze jeden detal - szkło reflektora. Oczywiście pomijając logo ZELMOT-u, to na dole szkła, do prawej skorupy, musi być wycięcie pod śrubę regulacyjną, a w skorupie z lewej strony jaj nie było. To samo dotyczy ramki szkła, regulującej położenie szkła. Odbłyśniki tez się różniły, w zależności od rocznika i zastosowanej podstawki i oprawki żarówki.
Dobra, dosyć tego pisania, wszystko widać na zdjęciach.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
03-05-2017 00:39:30 |
|
2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post.
aeroxteam2 (05-11-2017), ananas (05-03-2017)
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: KOMAR 2330 1970 - kolejny Robak
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
15-05-2017 00:33:36 |
|
3 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:3 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post.
gregor19781978 (05-15-2017), Szatek (05-15-2017), szymuss14 (05-16-2017)
|
Blues
Uczeń
Liczba postów: 219
Imię: Tomasz
Skąd: POLAND
Pojazd: Romet Komar
|
|
15-05-2017 18:36:18 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: KOMAR 2330 1970 - kolejny Robak
Pawle
Silniki szkieł-kuję, a potem "naturalizuję" watą stalową 000 i takie zostaną.
O polerowaniu wibracyjnym czytałem, nawet oglądałem efekty końcowe - niestety, nie stać mnie na to więc musi być to co jest tez mi się to podoba
Kartery planuję na szkle z płótnem P600, wszystkie gwinty poprawiam gwintownikiem. Wał regeneruję, chyba, że uda mi się kupić nowy "stary ZMD" w tych pieniążkach. Cylinder zawsze dostaje szlif + okna, a tłoki jak się trafi ZMD lub Almot, tak samo sworzeń i pierścienie. Łożyska PPl + japońskie uszczelniacze. Uszczelki wycinam sam z kryngielitu 0,5 między kartery na hermetyk, a pod pokrywy, cylinder i głowicę na olej - żadnego silikonu.
Co do specyfikacji - wg "Obsługa i naprawa motorowery Romet" - znana jako "żółta książka". Na podstawie podanej tolerancji i stopnia zużycia zostawiam lub wymieniam poszczególne części, wymieniam na ZMD. Olej Lux
Silniki robię sam od czasów POLO
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
15-05-2017 22:58:54 |
|
|
komarinho
długodystansowiec
Liczba postów: 552
Imię: Paweł
Skąd: Sanok/Kraków
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
16-05-2017 10:36:30 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|