Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ogar 202 tuning 80 ccm
Autor Wiadomość
Spajd Offline
Nowy
*


Liczba postów: 4
Imię: Dominik
Skąd: Włocławek
Pojazd: Inny Romet
Post: #1
Ogar 202 tuning 80 ccm
Witam chce ztuningować swojego rometa ogar 202 i mam pytanie czy trzeba coś jeszcze kupić oprócz:
Wysokiej jakości cylinder z tłokiem o pojemności 80ccm , 47mm
uzbrojona głowica 80ccm (założone i dotarte zawory + wałek rozrządu), pokrywa
sworzeń tłoka + zawleczki
pierścienie tłoka
komplet niezbędnych uszczelek
mam nadzieje na szybko odpowiedz Big Grin
05-02-2016 23:42:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
KrisPL Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 212
Imię: krzysztof
Skąd: włodawa
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Ogar 202 tuning 80 ccm
Nie miałem jeszcze żadnego 4t ale zdaje mi się że nic więcej ci nie trzeba. Ja bym tylko jeszcze od razu wymienił łańcuszek rozrządu by mieć spokój na dłużej no i oczywiście olej by wszystko ładnie pracowało.
06-02-2016 00:30:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Pompuś
Unregistered

 
Post: #3
RE: Ogar 202 tuning 80 ccm
To tak, jako posiadacz takiego zestawu mogę co nie co powiedzieć. To tak, do montażu potrzebujesz tylko to co mówisz + możliwa drobna regulacja gaźnika. Co do mocy. Na początku jest sztos, przez pierwsze 2 godzinki, wyprzedzasz samochody w zabudowanym i czujesz się bogiem. Potem jednak okazuje się że nieodpowiednio dotarłeś pierścienie i po 3 miesiącach motorek zaczyna brać olej best
Ogólnie powiem tak. Jak się bawić to się bawić, ale pojeździłem troche na 70 i uważam że straciłem pieniądze bo mogłem od razu się w 110 bawić. Troszkę drożej wyjdzie, ale wtedy masz już czym jeździć. Z tym że przy 110 konieczna jest połówka i wymiana wału, więc to już zależy od ciebie. Jak dobrze dotrzesz te 72cc i dobierzesz odpowiednie przełożenia to będzie spoko dupowóz.
pozdro Smile
06-02-2016 00:57:33
Odpowiedz cytując ten post
Spajd Offline
Nowy
*


Liczba postów: 4
Imię: Dominik
Skąd: Włocławek
Pojazd: Inny Romet
Post: #4
RE: Ogar 202 tuning 80 ccm
a przez ile km powinnłem go docierać i do 6.5 tys, obrotów jak silnik oraz ile ci jechał v-max i 110 to już silnik czy to cylinder itd???
06-02-2016 01:17:33
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Latos Offline
Sezon trwa cały rok
*


Liczba postów: 2,004
Imię: Kacper
Skąd: Byszewo (CBY)
Pojazd: Inny
Post: #5
Odp: Ogar 202 tuning 80 ccm
Przez 300 km sie dociera, po 300km zalewasz drugi olej, po 1000 trzecia wymiana, czwarta po 2000 i dalej juz co 2 tys.
Pierwsze 10 minut niech pochodzi potem pojezdzij drugie 10 minut po podworku powoli prawie bez gazu potem wyjedz na ulice i troche pojezdzij do 5 tysiecy tak przez 50km, najlepiej sie rozpedzac do 5 tys obr na czoworce i zahamowac silnikiem do prawie zera i znowu sie rozpedzasz.
110 mozesz kupic jako przerobke do silnika lub jako caly silnik, gdy kupujesz silnik mozesz sobie wybierac czy z rozrusznikiem czy bez, jaka skrzynia czy automat czy polautomat czy jedynka na gorze czy na dole, czy moze luz na dole, itp. Rowniez polecam 110, 72 fajne ale szybko sie nudzi jesli chcesz sobie pojezdzic po miescie i miec fajne osiagi, ogar leciutki to juz wogole na 110 bedzie szybki. 72 tylko do dojechania z punktu a do b bo szybkim tego raczej nazwac nie mozna

Przez 300 km sie dociera, po 300km zalewasz drugi olej, po 1000 trzecia wymiana, czwarta po 2000 i dalej juz co 2 tys.
Pierwsze 10 minut niech pochodzi potem pojezdzij drugie 10 minut po podworku powoli prawie bez gazu potem wyjedz na ulice i troche pojezdzij do 5 tysiecy tak przez 50km, najlepiej sie rozpedzac do 5 tys obr na czoworce i zahamowac silnikiem do prawie zera i znowu sie rozpedzasz.
110 mozesz kupic jako przerobke do silnika lub jako caly silnik, gdy kupujesz silnik mozesz sobie wybierac czy z rozrusznikiem czy bez, jaka skrzynia czy automat czy polautomat czy jedynka na gorze czy na dole, czy moze luz na dole, itp. Rowniez polecam 110, 72 fajne ale szybko sie nudzi jesli chcesz sobie pojezdzic po miescie i miec fajne osiagi, ogar leciutki to juz wogole na 110 bedzie szybki. 72 tylko do dojechania z punktu a do b bo szybkim tego raczej nazwac nie mozna

72cc lecialem z gorki 88km/h, po prostej drodze okolo 80. 110 z przelozeniem na predkosc poleci okolo 100km/h

Zajrzyj do mojego zippa Smile

Mój BikePics
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-02-2016 01:40:49 przez Latos.)
06-02-2016 01:39:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
godzix Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 398
Imię: Łukasz
Skąd: Żurawica
Pojazd: Inny Romet
Post: #6
RE: Ogar 202 tuning 80 ccm
Moje 72cc na 14/46 Jezdzilo 85km/h licznikowe. Teraz zmieniłem zebatki, bo męczyłem silnik obrotami, przy 7k obrotach licznikowe 85, a gdzie do 11k Big Grin Polecam zwykłe 72cc, nie jezdziłem 110 to nie powiem jak z osiagami Big Grin
06-02-2016 01:41:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Spajd Offline
Nowy
*


Liczba postów: 4
Imię: Dominik
Skąd: Włocławek
Pojazd: Inny Romet
Post: #7
RE: Ogar 202 tuning 80 ccm
A ile kosztuje 110 ze wszystkim i czy nie będe musiał kupić lepszego tłumika i mam jeszcze jedno pytania bo mój romet jedzie 60 km/h zdjołem blokade z gaznika i czy gdzieś jest jeszcze blokada i co moge jeszcze kupic aby szybciej jechał oprócz 72/110 i silników i myślałem o modułu zapłonowym to jak zamontuje go to ile będzie jechał???

I ile by wziął mechanik we wsi za zamontowanie 72???

I jak przekrece gaznik na 3 stopien to bedzie szybciej jechał bo nie rozumiem o co z tym chodzi
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-02-2016 13:20:56 przez Spajd.)
06-02-2016 13:16:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
KeiSangi Offline
unfunny boy
*


Liczba postów: 1,451
Imię: Ignaś
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny Romet
Post: #8
RE: Ogar 202 tuning 80 ccm
raczej nie ma 80cc, jest 50, 72, 88, 107 i 125

Jeżdżę po to by jeździć,
Żyję aby nie żyć
06-02-2016 13:29:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Spajd Offline
Nowy
*


Liczba postów: 4
Imię: Dominik
Skąd: Włocławek
Pojazd: Inny Romet
Post: #9
RE: Ogar 202 tuning 80 ccm
Jak byś poczytał byś wiedział ze chodzi o 72...
06-02-2016 13:32:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Latos Offline
Sezon trwa cały rok
*


Liczba postów: 2,004
Imię: Kacper
Skąd: Byszewo (CBY)
Pojazd: Inny
Post: #10
Odp: Ogar 202 tuning 80 ccm
To tak
-zestaw do przerobki to okolo 350zl, caly silnik 700
-przy predkosci maksymalnej ile ci obrotomierz pokazuje?
-72 zakladalbym sam, mechanik we wsi moze ci cos spieprzyc jesli nie ma do czynienia z motorami i pewnie ze stowe albo wiecej wezmie
-zeby szybciej jechal bedziesz musial jeszcze zmienic zebatki aby zmienilo sie przelozenie
-o co chodzi z tymi stopniami w gazniku, chodzi ci o ssanie?

(06-02-2016 13:29:48)KeiSangi napisał(a):  raczej nie ma 80cc, jest 50, 72, 88, 107 i 125

Nie 125 tylko 124 jełopie

Zajrzyj do mojego zippa Smile

Mój BikePics
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-02-2016 12:43:03 przez Latos.)
07-02-2016 12:42:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
KeiSangi Offline
unfunny boy
*


Liczba postów: 1,451
Imię: Ignaś
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny Romet
Post: #11
RE: Ogar 202 tuning 80 ccm
Przepraszam, mój błąd.

Jeżdżę po to by jeździć,
Żyję aby nie żyć
07-02-2016 12:45:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 22:12:59
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 84
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:26:29
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 459
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 248
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
20-11-2024 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 378
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 92
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 353
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 495
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 70
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
20-11-2024 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19224
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 91
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 244
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 827
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 80
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 154
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 290

Reklama