Ogar 202 tuning 80 ccm - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet Motors (/forumdisplay.php?fid=228) +--- Dział: RM - Inne (/forumdisplay.php?fid=235) +--- Wątek: Ogar 202 tuning 80 ccm (/showthread.php?tid=38925) |
Ogar 202 tuning 80 ccm - Spajd - 05-02-2016 23:42:13 Witam chce ztuningować swojego rometa ogar 202 i mam pytanie czy trzeba coś jeszcze kupić oprócz: Wysokiej jakości cylinder z tłokiem o pojemności 80ccm , 47mm uzbrojona głowica 80ccm (założone i dotarte zawory + wałek rozrządu), pokrywa sworzeń tłoka + zawleczki pierścienie tłoka komplet niezbędnych uszczelek mam nadzieje na szybko odpowiedz RE: Ogar 202 tuning 80 ccm - KrisPL - 06-02-2016 00:30:43 Nie miałem jeszcze żadnego 4t ale zdaje mi się że nic więcej ci nie trzeba. Ja bym tylko jeszcze od razu wymienił łańcuszek rozrządu by mieć spokój na dłużej no i oczywiście olej by wszystko ładnie pracowało. RE: Ogar 202 tuning 80 ccm - Pompuś - 06-02-2016 00:57:33 To tak, jako posiadacz takiego zestawu mogę co nie co powiedzieć. To tak, do montażu potrzebujesz tylko to co mówisz + możliwa drobna regulacja gaźnika. Co do mocy. Na początku jest sztos, przez pierwsze 2 godzinki, wyprzedzasz samochody w zabudowanym i czujesz się bogiem. Potem jednak okazuje się że nieodpowiednio dotarłeś pierścienie i po 3 miesiącach motorek zaczyna brać olej Ogólnie powiem tak. Jak się bawić to się bawić, ale pojeździłem troche na 70 i uważam że straciłem pieniądze bo mogłem od razu się w 110 bawić. Troszkę drożej wyjdzie, ale wtedy masz już czym jeździć. Z tym że przy 110 konieczna jest połówka i wymiana wału, więc to już zależy od ciebie. Jak dobrze dotrzesz te 72cc i dobierzesz odpowiednie przełożenia to będzie spoko dupowóz. pozdro RE: Ogar 202 tuning 80 ccm - Spajd - 06-02-2016 01:17:33 a przez ile km powinnłem go docierać i do 6.5 tys, obrotów jak silnik oraz ile ci jechał v-max i 110 to już silnik czy to cylinder itd??? Odp: Ogar 202 tuning 80 ccm - Latos - 06-02-2016 01:39:35 Przez 300 km sie dociera, po 300km zalewasz drugi olej, po 1000 trzecia wymiana, czwarta po 2000 i dalej juz co 2 tys. Pierwsze 10 minut niech pochodzi potem pojezdzij drugie 10 minut po podworku powoli prawie bez gazu potem wyjedz na ulice i troche pojezdzij do 5 tysiecy tak przez 50km, najlepiej sie rozpedzac do 5 tys obr na czoworce i zahamowac silnikiem do prawie zera i znowu sie rozpedzasz. 110 mozesz kupic jako przerobke do silnika lub jako caly silnik, gdy kupujesz silnik mozesz sobie wybierac czy z rozrusznikiem czy bez, jaka skrzynia czy automat czy polautomat czy jedynka na gorze czy na dole, czy moze luz na dole, itp. Rowniez polecam 110, 72 fajne ale szybko sie nudzi jesli chcesz sobie pojezdzic po miescie i miec fajne osiagi, ogar leciutki to juz wogole na 110 bedzie szybki. 72 tylko do dojechania z punktu a do b bo szybkim tego raczej nazwac nie mozna Przez 300 km sie dociera, po 300km zalewasz drugi olej, po 1000 trzecia wymiana, czwarta po 2000 i dalej juz co 2 tys. Pierwsze 10 minut niech pochodzi potem pojezdzij drugie 10 minut po podworku powoli prawie bez gazu potem wyjedz na ulice i troche pojezdzij do 5 tysiecy tak przez 50km, najlepiej sie rozpedzac do 5 tys obr na czoworce i zahamowac silnikiem do prawie zera i znowu sie rozpedzasz. 110 mozesz kupic jako przerobke do silnika lub jako caly silnik, gdy kupujesz silnik mozesz sobie wybierac czy z rozrusznikiem czy bez, jaka skrzynia czy automat czy polautomat czy jedynka na gorze czy na dole, czy moze luz na dole, itp. Rowniez polecam 110, 72 fajne ale szybko sie nudzi jesli chcesz sobie pojezdzic po miescie i miec fajne osiagi, ogar leciutki to juz wogole na 110 bedzie szybki. 72 tylko do dojechania z punktu a do b bo szybkim tego raczej nazwac nie mozna 72cc lecialem z gorki 88km/h, po prostej drodze okolo 80. 110 z przelozeniem na predkosc poleci okolo 100km/h RE: Ogar 202 tuning 80 ccm - godzix - 06-02-2016 01:41:10 Moje 72cc na 14/46 Jezdzilo 85km/h licznikowe. Teraz zmieniłem zebatki, bo męczyłem silnik obrotami, przy 7k obrotach licznikowe 85, a gdzie do 11k Polecam zwykłe 72cc, nie jezdziłem 110 to nie powiem jak z osiagami RE: Ogar 202 tuning 80 ccm - Spajd - 06-02-2016 13:16:05 A ile kosztuje 110 ze wszystkim i czy nie będe musiał kupić lepszego tłumika i mam jeszcze jedno pytania bo mój romet jedzie 60 km/h zdjołem blokade z gaznika i czy gdzieś jest jeszcze blokada i co moge jeszcze kupic aby szybciej jechał oprócz 72/110 i silników i myślałem o modułu zapłonowym to jak zamontuje go to ile będzie jechał??? I ile by wziął mechanik we wsi za zamontowanie 72??? I jak przekrece gaznik na 3 stopien to bedzie szybciej jechał bo nie rozumiem o co z tym chodzi RE: Ogar 202 tuning 80 ccm - KeiSangi - 06-02-2016 13:29:48 raczej nie ma 80cc, jest 50, 72, 88, 107 i 125 RE: Ogar 202 tuning 80 ccm - Spajd - 06-02-2016 13:32:37 Jak byś poczytał byś wiedział ze chodzi o 72... Odp: Ogar 202 tuning 80 ccm - Latos - 07-02-2016 12:42:08 To tak -zestaw do przerobki to okolo 350zl, caly silnik 700 -przy predkosci maksymalnej ile ci obrotomierz pokazuje? -72 zakladalbym sam, mechanik we wsi moze ci cos spieprzyc jesli nie ma do czynienia z motorami i pewnie ze stowe albo wiecej wezmie -zeby szybciej jechal bedziesz musial jeszcze zmienic zebatki aby zmienilo sie przelozenie -o co chodzi z tymi stopniami w gazniku, chodzi ci o ssanie? (06-02-2016 13:29:48)KeiSangi napisał(a): raczej nie ma 80cc, jest 50, 72, 88, 107 i 125 Nie 125 tylko 124 jełopie RE: Ogar 202 tuning 80 ccm - KeiSangi - 07-02-2016 12:45:16 Przepraszam, mój błąd. |