Siemka, chciałbym wam przedstawić swojego fiata 125p ME 89r
Po kupnie nie za ciekawy stan ale wszystko po kolei przedstawią zdjęcia.
chciałbym poznać waszą opinie na temat tej pracy i auta
2 post bo ograniczenie ilości zdjęć
Fiat dostał nową blacharkębo był już nieźle skorodowany, całość została dobrze zakonserwowana, profile wewnętrze wszystko. Cała masa pracy, całą podłoga malowana na nowo. Regulacje, zmiana płynów eksploatacyjnych i bezawaryjnie śmiga prawie codziennie prawdziwy przebieg to 121 tys km na tą chwile. Nowe termostaty i inne pierdoły, filtry, malowanie kół. Liczniki okrągłe zostały zmienione na "termometr" fiacik dostał nowe głośniki i radio, a welurowe fotele wersji ME zostały zastąpione czarnym skajem z lat 70-tych
Kolejna porcja zdjęć. z blacharki mam naprawdę mnóstwo zdjeć bo stan blachy był naprawdę zły, ale nie chcę tu zadręczać was głupotami poświęciłem na blacharkę całą zime łącznie z niektórymi nocami
ale lecimy. Fiat stał za wysoko więc odeszło klepanie resorów na 17 cm + dołożone 1 pióro, przód obniżony o jakieś 7 cm
Wywaliłem haka bo był okropny a i tak to auto juz nie służy to takich rzeczy jak ciągnięcie przyczepek.
Po obniżeniu fiacika prezentuje się tak. Proszę porównać ze zdjęciem z poprzedniego postu gdy fiacik stał bez drzwi. krótko mówiąc, tył ok 13 cm w dół przód 7
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-06-2015 20:16:43 przez zloty52.)
Jakie plany?
1. Żółte halogeny okrągłe na zderzak na przód. Po prostu musze to mieć
2. Poszerzenie felg z 4.5 na 6.5 cala
3. wymiana podpory wału i zmiana drążków kierowniczych i gałek
4. na końcu jak juz ogarne wszystko, MALOWANIE.
Przedstawiłem fiacika bardzo powierzchownie, ale jak będę miałczas to pokaże wam jeszcze jakie były fotele a jakie teraz są, liczniki, itp.
Fiatem jezdze na co dzień i bardzo mi się to podoba, oczywiście jak jest deszcz czy coś to jasne ze biorę swoje drugie auto
Faktycznie nie jest jednośladem, moje przeoczenie jeśli chodzi o działy, ale mam nadzieje że nikt się za to na mnie nie obrazi.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-06-2015 20:31:55 przez zloty52.)
(15-06-2015 20:02:05)zloty52 napisał(a): a welurowe fotele wersji ME zostały zastąpione czarnym skajem z lat 70-tych
Toż to największa głupota, wymieniać materiałowe fotele na skaj . Postaw samochód chociaż na godzinę na słońcu przy temp. powyżej 20stopni, i potem wsiądź do niego na ten skajowy fotel i gdzieś pojedź. Zobaczysz o czym mówię. A swoja drogą, że chciało Ci się te podłużnice lepić, ja w takim stanie Fiaty sprzedawałem na złom. Jeszcze dużo pracy przed Tobą ale życzę wytrwałości, chociaż najgorsze już masz za sobą.
(15-06-2015 20:02:05)zloty52 napisał(a): a welurowe fotele wersji ME zostały zastąpione czarnym skajem z lat 70-tych
Toż to największa głupota, wymieniać materiałowe fotele na skaj . Postaw samochód chociaż na godzinę na słońcu przy temp. powyżej 20stopni, i potem wsiądź do niego na ten skajowy fotel i gdzieś pojedź. Zobaczysz o czym mówię. A swoja drogą, że chciało Ci się te podłużnice lepić, ja w takim stanie Fiaty sprzedawałem na złom. Jeszcze dużo pracy przed Tobą ale życzę wytrwałości, chociaż najgorsze już masz za sobą.
Ile tych fiatów sprzedałeś, tak konkretnie?
Mi się nie podoba, bo gleba, bitex, czy coś takiego i te sprawy.
Niemniej jednak skaj to nierozsądne rozwiązanie, w zimę zimno, w lato gorąco. Trzy lata wytrzymałem, wróciłem do pokrowców.
20-06-2015 23:08:16
1 osoba postawiła piwo jurek_j za ten post:1 osoba postawiła piwo jurek_j za ten post. amin (06-21-2015)
(20-06-2015 17:31:37)Ćmaga napisał(a): . A swoja drogą, że chciało Ci się te podłużnice lepić, ja w takim stanie Fiaty sprzedawałem na złom.
A widziałeś ty kiedyś podłużnicę na oczy???Bo to co on robił to tylko poszycie a nie podłużnicę
Co do roboty to trochę lipnie te ranty błotników wyglądają na czarno,no i mam nadzieję,że to nie bitex tylko baranek bo ktoś się przyklei jak się oprze No i glebienie fiata
Po po 7 latach i 20 benzyniakach kupiłem diesla
I NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIE
BMW E32
CIVIC EJ9
Komar 2350 w trakcie kompletowania
Ogar 200 w całości do remontu
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-06-2015 00:40:27 przez dlugiLBN.)
(20-06-2015 17:31:37)Ćmaga napisał(a): . A swoja drogą, że chciało Ci się te podłużnice lepić, ja w takim stanie Fiaty sprzedawałem na złom.
A widziałeś ty kiedyś podłużnicę na oczy???Bo to co on robił to tylko poszycie a nie podłużnicę
Co do roboty to trochę lipnie te ranty błotników wyglądają na czarno,no i mam nadzieję,że to nie bitex tylko baranek bo ktoś się przyklei jak się oprze No i glebienie fiata
Proponuję dokładniej zagłębić się w nazewnictwo elementów blacharskich nadwozia 125p, bo masz spore braki.
Jurek 2 Fiaty sprzedałem w takim stanie na złom, wyeksploatowane strucle odkupione od starszych osób za 200zł czy 300zł, przed kasacją demontaż tych elementów co jeszcze się nadawały do czegokolwiek a reszta na wieczny odpoczynek. A po jednego przyjechał z Łodzi cżłowiek, który zbiera Fiaty karetki i kupił, gdyby nie on to też pewnie bym zezłomował, buda była tak zdrowa, że można było tylko patrzeć jak się złamie w pół.
21-06-2015 15:13:45
1 osoba postawiła piwo Ćmaga za ten post:1 osoba postawiła piwo Ćmaga za ten post. jurek_j (06-21-2015)
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.