Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ogar 205 i remont silnika
Autor Wiadomość
wojtas2320 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 3
Imię: Wojciech
Skąd: kwidzyn
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #1
ogar 205 i remont silnika
Witam
Niedługo rozpocznę kapitalny remont silnika 023 i potrzebuję porady. Będę w nim wymieniał wszystko na nowe lub w lepszym stanie(mam trochę części). Ale głównie chodzi mi o dobór cylidra, tłoka, wału(których nie posiadam w lepszym stanie). Stare części już się wysłużyły więc chce je wymienić na nowe: i tutaj pytanie czy warto kupować cały zestaw naprawczy na allegro(cylinder, wał, tłok, głowica,uszczelki itp) czy te zestawy są dobrej jakości i warto je kupować?
Widziałem jeszcze zestaw ALMOT i tam niby jest napisane że to są części najlepszej jakości.Czy tak rzeczywiście jest? Czy w ogóle nie warto tego kupować i rozejrzeć się za oryginalnymi częściami ZDM?
Z góry dziękuję za odpowiedziSmile
07-02-2015 17:30:33
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
gumis Offline
PRAKTYKANT
*


Liczba postów: 20
Imię: TOMEK
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #2
RE: ogar 205 i remont silnika
ja dopiero co skończyłem generalkę i powiem ci że lepiej od razu kupić nowe niż dwa razy przepłacać.A jesli chodzi o zakupy na internecie to unikaj sklepu o nazwie "gmoto"
08-02-2015 13:38:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
dominik963 Offline
Technik
*


Liczba postów: 675
Imię: Dominik
Skąd: Łódź
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #3
RE: ogar 205 i remont silnika
Ja tez odradzam gmoto. Zamowilem ten zestaw cylinder tlok glowica i dostalem bez tloka, teraz problem mam z nimi,
08-02-2015 16:53:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Arek1997 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 16
Imię: Arek1997
Skąd: Sierpc
Pojazd: Romet Komar
Post: #4
RE: ogar 205 i remont silnika
Ja polecam ci SupraBike

Szybka przesyłka i części są dobrej jakości
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-02-2015 17:29:02 przez Arek1997.)
08-02-2015 17:27:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
betarr50 Offline
Jeździec Sam
*


Liczba postów: 279
Imię: Łukasz
Skąd: Włodawa
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #5
RE: ogar 205 i remont silnika
jak masz pieniądze czas i chęć pracy trochę to lepiej kup oryginalne ZMD

Jedzie motorynka a na niej kuzynka.

Często w lecie jeżdżę na Romecie. Jadę do lasu narobić hałasu.

Jedzie jakiś kolo, pod nim Romet Polo.

Tłok chodzi w silniku, a mi się chce siku.

by Nie_Mientki
08-02-2015 17:37:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Rafku Offline
Drucidruci tu
*


Liczba postów: 1,821
Imię: Rafał
Skąd: Bartoszyce
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #6
RE: ogar 205 i remont silnika
Tyle ze oryginalne ZMD ciezko dostac, a czasami za kosmiczne pieniądze

Wał chińskiej produkcji nie jest taki zły, jak najbardziej się nadaje. Co do cylindra to ja polecam zrobić szlif starego i kupić tłok almotu, to będzie najlepsza opcja
Łożyska jeżeli chcesz pojeździć jedynie SKF, FAG, o SNR słyszałem też dobre opinie. Jeżeli chodzi o uszczelniacze to tutaj raczej nie ma jakichś różnic, pierwsze lepsze powinny być ok.


Pokaż ten zestaw almotu.

Pony 50-M2 '82
Ogar 200 '88
50T1 '80

Komar 2351 '79
Mini ścigacz 50cc
Bemi Cross 110cc
Bashan ATV 150cc
08-02-2015 17:45:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Macklemor Niedostępny
Praktykant
*


Liczba postów: 488
Imię: ..........
Skąd: Polska
Pojazd: Inny
Post: #7
RE: ogar 205 i remont silnika
Te zestawy do niczego się nie nadają i tyle. Kiedyś kupiłem cylinder w zestawie z tłokiem i pierścieniami + jakieś tam sworznie, zabezpieczenia itp. i powiem tyle że gówno. Co prawda 6 miesięcy przejeździło bez zarzutu ale po tym czasie tłok się zatarł a pierścienie popękały. Lepiej tak jak radzi "Rafku" dać do szlifu oryginał i dokupić tłok.
08-02-2015 18:00:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
wojtas2320 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 3
Imię: Wojciech
Skąd: kwidzyn
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #8
RE: ogar 205 i remont silnika
Ok, dzięki za porady. Postaram się poszukać oryginalnych części, na razie niczego nie będę zamawiał przez internet. W tygodniu rozbiorę silnik i sprawdzę części, a kartery dam do piaskowania. Zobaczymy co będzie...
A i dodam niestety że oryginalnego cylindra nie posiadamSad

link z allegro: http://allegro.pl/cylinder-glowica-50-ro...57283.html
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-02-2015 18:09:48 przez wojtas2320.)
08-02-2015 18:04:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
romek Offline
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,215
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #9
RE: ogar 205 i remont silnika
(08-02-2015 16:53:46)dominik963 napisał(a):  Ja tez odradzam gmoto. Zamowilem ten zestaw cylinder tlok glowica i dostalem bez tloka, teraz problem mam z nimi,

A ja dostałem bez uszczelki pod głowicę. Natomiast linka hamulca była bez zaczepów (choć wyszło to na zdrowie). Jedynie na plus to niskie ceny i sprawna wysyłka.
08-02-2015 18:10:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
MeraM Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 183
Imię: Paweł
Skąd: Olsztyn
Pojazd: Romet Komar
Post: #10
RE: ogar 205 i remont silnika
mam orginalny cylinderek 50ccm, ale do szlifu.
zainteresowany? pw
08-02-2015 19:20:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wigry 2 1976 - Remont woj...
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 01:19:29
» Odpowiedzi: 15
» Wyświetleń: 631
Rejestracja na białe tabl...
Ostatni post: romek
Wczoraj 23:40:49
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 93
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 23:31:46
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 634
Komar 2352W '78 - Madziar...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 12:41:53
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 2311
czy sie opłaca rame do og...
Ostatni post: romek
Wczoraj 10:21:59
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 74
Współczesny kranik
Ostatni post: romek
Wczoraj 00:19:00
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 209
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: wazniak96
22-11-2024 11:58:05
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 193
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
21-11-2024 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 322
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
20-11-2024 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 416
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 142
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 426
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 555
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 94
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
20-11-2024 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19296
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 125

Reklama