ogar 205 i remont silnika - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Części zamienne (/forumdisplay.php?fid=225) +--- Wątek: ogar 205 i remont silnika (/showthread.php?tid=32459) |
ogar 205 i remont silnika - wojtas2320 - 07-02-2015 17:30:33 Witam Niedługo rozpocznę kapitalny remont silnika 023 i potrzebuję porady. Będę w nim wymieniał wszystko na nowe lub w lepszym stanie(mam trochę części). Ale głównie chodzi mi o dobór cylidra, tłoka, wału(których nie posiadam w lepszym stanie). Stare części już się wysłużyły więc chce je wymienić na nowe: i tutaj pytanie czy warto kupować cały zestaw naprawczy na allegro(cylinder, wał, tłok, głowica,uszczelki itp) czy te zestawy są dobrej jakości i warto je kupować? Widziałem jeszcze zestaw ALMOT i tam niby jest napisane że to są części najlepszej jakości.Czy tak rzeczywiście jest? Czy w ogóle nie warto tego kupować i rozejrzeć się za oryginalnymi częściami ZDM? Z góry dziękuję za odpowiedzi RE: ogar 205 i remont silnika - gumis - 08-02-2015 13:38:25 ja dopiero co skończyłem generalkę i powiem ci że lepiej od razu kupić nowe niż dwa razy przepłacać.A jesli chodzi o zakupy na internecie to unikaj sklepu o nazwie "gmoto" RE: ogar 205 i remont silnika - dominik963 - 08-02-2015 16:53:46 Ja tez odradzam gmoto. Zamowilem ten zestaw cylinder tlok glowica i dostalem bez tloka, teraz problem mam z nimi, RE: ogar 205 i remont silnika - Arek1997 - 08-02-2015 17:27:54 Ja polecam ci SupraBike Szybka przesyłka i części są dobrej jakości RE: ogar 205 i remont silnika - betarr50 - 08-02-2015 17:37:17 jak masz pieniądze czas i chęć pracy trochę to lepiej kup oryginalne ZMD RE: ogar 205 i remont silnika - Rafku - 08-02-2015 17:45:02 Tyle ze oryginalne ZMD ciezko dostac, a czasami za kosmiczne pieniądze Wał chińskiej produkcji nie jest taki zły, jak najbardziej się nadaje. Co do cylindra to ja polecam zrobić szlif starego i kupić tłok almotu, to będzie najlepsza opcja Łożyska jeżeli chcesz pojeździć jedynie SKF, FAG, o SNR słyszałem też dobre opinie. Jeżeli chodzi o uszczelniacze to tutaj raczej nie ma jakichś różnic, pierwsze lepsze powinny być ok. Pokaż ten zestaw almotu. RE: ogar 205 i remont silnika - Macklemor - 08-02-2015 18:00:24 Te zestawy do niczego się nie nadają i tyle. Kiedyś kupiłem cylinder w zestawie z tłokiem i pierścieniami + jakieś tam sworznie, zabezpieczenia itp. i powiem tyle że gówno. Co prawda 6 miesięcy przejeździło bez zarzutu ale po tym czasie tłok się zatarł a pierścienie popękały. Lepiej tak jak radzi "Rafku" dać do szlifu oryginał i dokupić tłok. RE: ogar 205 i remont silnika - wojtas2320 - 08-02-2015 18:04:14 Ok, dzięki za porady. Postaram się poszukać oryginalnych części, na razie niczego nie będę zamawiał przez internet. W tygodniu rozbiorę silnik i sprawdzę części, a kartery dam do piaskowania. Zobaczymy co będzie... A i dodam niestety że oryginalnego cylindra nie posiadam link z allegro: http://allegro.pl/cylinder-glowica-50-romet-motorynka-ogar-almot-i4909457283.html RE: ogar 205 i remont silnika - romek - 08-02-2015 18:10:06 (08-02-2015 16:53:46)dominik963 napisał(a): Ja tez odradzam gmoto. Zamowilem ten zestaw cylinder tlok glowica i dostalem bez tloka, teraz problem mam z nimi, A ja dostałem bez uszczelki pod głowicę. Natomiast linka hamulca była bez zaczepów (choć wyszło to na zdrowie). Jedynie na plus to niskie ceny i sprawna wysyłka. RE: ogar 205 i remont silnika - MeraM - 08-02-2015 19:20:13 mam orginalny cylinderek 50ccm, ale do szlifu. zainteresowany? pw |