Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
tłok od jawki do komara
Autor Wiadomość
piotrcabaj15@o2.pl Offline
Nowy
*


Liczba postów: 15
Imię: ujikghj
Skąd: Swierże
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
tłok od jawki do komara
witam mam taki pomysł żeby załozyć do komara tłok od jawki na 3 pierścionki tylko jest problem tłok od jawki ma sworzeń 14 mm a od komara 12 mm. i moje pytanie czy da rade wytoczyć taki sworzeń rzeby pasował do komara.

Motór jest wieczny, motór nigdy nie umiera Smile
29-12-2014 00:11:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
romek Offline
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,054
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #2
RE: tłok od jawki do komara
Nie da się. Pomyśl logicznie że musiałbyś roztaczać korbowód. Lepiej już wytoczyć w tłoku orygialnym miejsce na 3 pierścień choć i tak ci to niewiele da.
29-12-2014 00:29:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Wojtek3362 Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,901
Imię: Wojciech
Skąd: Szwajcariq
Pojazd: Romet Chart
Post: #3
RE: tłok od jawki do komara
Chcesz żeby komar był słabszy? Równie dobrze możesz mu zmniejszyć dawkę paliwa, albo przestawić zapłon, będziesz miał podobny efekt,

Moje pojazdy - Wojtek3362

Pozdrawiam Smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-12-2014 01:36:04 przez Wojtek3362.)
29-12-2014 01:35:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
krzysiu1505 Offline
Technik
*


Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #4
RE: tłok od jawki do komara
Jak to? Przecież jak to kiedyś gdzieś napisano, jeden pierścień na tłoku więcej= 1KM mocy więcej! Tak więc najlepiej dorobić do komara rowek na trzeci pierścień, a najlepiej również na czwarty i piąty, i może jeszcze szósty jak się zmieści. Wtedy będzie taka moc, że na koło będzie komar ciągnął po lekkim dodaniu gazu na dwójce, i taka, że po zmianie zębatek będzie można i 100km/h jechać bez dużych strat na zrywie.

P.S: tutaj gościu coś takiego robił, ale chyba nieaktualne, a efekt nieziemski!!!
http://olx.pl/oferta/jawka-50-4-pierscie...270322bb35

Skład złomu w moim garażu:
- Simson S51B1-4 1983r
- Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
- Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
29-12-2014 14:17:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kanilox Offline
Moplikowiec
*


Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
Post: #5
RE: tłok od jawki do komara
3 pierścień może zmniejszyć obroty maksymalne i moc na wysokich obrotach ale na pewno znacznie poprawi osiągi jeśli gładź cylindra ma już duże zużycie, czyli jest to w jakiś tam sposób alternatywa dla szlifu cylindra.
29-12-2014 14:33:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Petronas Offline
Wiecznie karany ;)
*


Liczba postów: 887
Imię: Tomek
Skąd: Leżajsk
Pojazd: Romet 2375
Post: #6
RE: tłok od jawki do komara
Co za problem wytoczyć nowy sworzeń i roztoczyć korobowód???
29-12-2014 14:39:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Głupie dupki
Ostatni post: wazniak96
Dzisiaj 09:34:18
» Odpowiedzi: 15
» Wyświetleń: 5443
Dzień Dobry wszystkim
Ostatni post: Jakiś_typ
Wczoraj 23:07:58
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 213
Prośba o identyfikację ro...
Ostatni post: jakubekM780
Wczoraj 21:58:05
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 291
Dezamet Dantom GFX 50
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:54:20
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 4199
Karat 1970 - szczegółowy ...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 21:45:47
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 123
Nowoczesna stacyjka w Oga...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:38:49
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 1231
Witam wszystkich
Ostatni post: Motokamel
Wczoraj 21:28:33
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 60
Budowa roweru spalinowego
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:11:00
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 121
Swap
Ostatni post: tramwajarz
Wczoraj 20:00:15
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 88
Nowe życie Ogara po 38 la...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 09:02:21
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 613
Magistrowy Ogar 205
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 23:26:14
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 7348
Co wam najczęściej pada w...
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 23:17:49
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 150
Głowica w Ogarze
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 19:37:24
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1835
OGAR 200 1988 r.
Ostatni post: Semmao
24-06-2024 18:46:36
» Odpowiedzi: 51
» Wyświetleń: 16035
Zapłon z Rometa charta w ...
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 14:25:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 258

Reklama