Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Ogar 200] Tuning mechaniczny
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Tuning mechaniczny
(01-11-2014 21:59:32)kanilox napisał(a): (01-11-2014 21:20:18)Quake96 napisał(a): Tak, kolanko z jawy zaraz zwiększy magicznie moc. Toć to tylko kawałek rury i wystarczy go skrócić tak aby wchodził do tłumika na ok 4-5cm. A i nawet w Jawie kolanka były blokowane (na polski rynek), więc nie wiem po co się bawić w kupowanie nowego.
I może wyjaśnisz mi jaki wpływ na osiągi ma tlumik z jawy sprzed 1980 roku? Bo o ile mi wiadomo to w tłumiku blokad nie było, ale może się mylę
Jest jeszcze druga sprawa z wydechem, w jawie tłumik jest bliżej silnika bez co kolanko może być krótsze i oryginalnie wchodzi tylko 3 centymetry w tłumik.
W tłumiku były blokady, nie wiem dokładnie co ale czuć różnice w mocy.
Przed 1980 jawki nie były blokowane dla Polski.
No to uważaj bo Cię teraz oświecę U mnie kolanko jest tak krótkie że wchodzi na ok 4cm i tłumik też mam bliżej silnika niż standardowo. Ot wystarczy chcieć. Także kolanko to żadna różnica. Tym bardziej, że nie każda jawka miała krótkie kolanko. Kumpel ma mustanga z 70któregoś roku z org. silnikiem i kolanko było zdławione.
A w tłumiku nie ma raczej żadnych blokad. To ta stara "legenda" o dławiku.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
01-11-2014 22:51:40 |
|
|
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Tuning mechaniczny
(02-11-2014 00:17:53)SYR3N napisał(a): A w tłumiku nie ma raczej żadnych blokad. To ta stara "legenda" o dławiku.
a właśnie, że w Ogarach nie było dodatkowych otworów w dławiku...
[/quote]
I co Ci dają te otwory "mechaniku" ? Tłumik nie był dławiony....
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
02-11-2014 00:28:42 |
|
|
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Tuning mechaniczny
(01-11-2014 21:57:23)tramwajarz napisał(a): (01-11-2014 21:20:18)Quake96 napisał(a): Tak, kolanko z jawy zaraz zwiększy magicznie moc. Toć to tylko kawałek rury i wystarczy go skrócić tak aby wchodził do tłumika na ok 4-5cm. A i nawet w Jawie kolanka były blokowane (na polski rynek), więc nie wiem po co się bawić w kupowanie nowego.
I może wyjaśnisz mi jaki wpływ na osiągi ma tlumik z jawy sprzed 1980 roku? Bo o ile mi wiadomo to w tłumiku blokad nie było, ale może się mylę
Napisał kolanko nie tłumik
Zedytował post, bo pisał też o tłumiku.
(02-11-2014 18:56:52)Taśma napisał(a): Kolanko jawa, albo skrócone, rozpiłowany króciec i nic więcej nie potrzeba...
Jak rzadko kiedy, tak tutaj się z Tobą zgadzam.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-11-2014 23:47:19 przez Quake96.)
|
|
02-11-2014 23:46:50 |
|
|
mularczyk129
miszcz
Liczba postów: 679
Imię: Dawid
Skąd: B------w
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: Tuning mechaniczny
Mam rometa i dwa kaski, więc pojadę se na laski
JAK POMOGŁEM DAJ "PIWO"
Moje romety !!
-romet kadet
-romet komar
-romet ogar 200
kible:
-daelim tapo
-peugeot vicecity
|
|
08-11-2014 00:45:52 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|