| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					[Ogar 200] Tuning mechaniczny
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| Quake96   Pyr pyr, wrum, wrum :D
 
   
 
   Liczba postów: 2,790
 Imię: Piotr
 Skąd: Bydgoszcz
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| RE: Tuning mechaniczny 
 
				Tak, kolanko z jawy zaraz zwiększy magicznie moc. Toć to tylko kawałek rury i wystarczy go skrócić tak aby wchodził do tłumika na ok 4-5cm. A i nawet w Jawie kolanka były blokowane (na polski rynek), więc nie wiem po co się bawić w kupowanie nowego. 
I może wyjaśnisz mi jaki wpływ na osiągi ma tlumik z jawy sprzed 1980 roku? Bo o ile mi wiadomo to w tłumiku blokad nie było, ale może się mylę   - Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
 - Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
 
 "Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
 Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
 |  |  
	| 01-11-2014 21:20:18 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Quake96   Pyr pyr, wrum, wrum :D
 
   
 
   Liczba postów: 2,790
 Imię: Piotr
 Skąd: Bydgoszcz
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| RE: Tuning mechaniczny 
 
				 (01-11-2014 21:59:32)kanilox napisał(a):   (01-11-2014 21:20:18)Quake96 napisał(a):  Tak, kolanko z jawy zaraz zwiększy magicznie moc. Toć to tylko kawałek rury i wystarczy go skrócić tak aby wchodził do tłumika na ok 4-5cm. A i nawet w Jawie kolanka były blokowane (na polski rynek), więc nie wiem po co się bawić w kupowanie nowego.Jest jeszcze druga sprawa z wydechem, w jawie tłumik jest bliżej silnika bez co kolanko może być krótsze i oryginalnie wchodzi tylko 3 centymetry w tłumik.
 I może wyjaśnisz mi jaki wpływ na osiągi ma tlumik z jawy sprzed 1980 roku? Bo o ile mi wiadomo to w tłumiku blokad nie było, ale może się mylę
  W tłumiku były blokady, nie wiem dokładnie co ale czuć różnice w mocy.
 
 Przed 1980 jawki nie były blokowane dla Polski.
 
No to uważaj bo Cię teraz oświecę    U mnie kolanko jest tak krótkie że wchodzi na ok 4cm i tłumik też mam bliżej silnika niż standardowo. Ot wystarczy chcieć. Także kolanko to żadna różnica. Tym bardziej, że nie każda jawka miała krótkie kolanko. Kumpel ma mustanga z 70któregoś roku z org. silnikiem i kolanko było zdławione.
 
A w tłumiku nie ma raczej żadnych blokad. To ta stara "legenda" o dławiku.
			 - Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
 - Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
 
 "Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
 Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
 |  |  
	| 01-11-2014 22:51:40 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Quake96   Pyr pyr, wrum, wrum :D
 
   
 
   Liczba postów: 2,790
 Imię: Piotr
 Skąd: Bydgoszcz
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| RE: Tuning mechaniczny 
 
				 (02-11-2014 00:17:53)SYR3N napisał(a):  A w tłumiku nie ma raczej żadnych blokad. To ta stara "legenda" o dławiku. 
a właśnie, że w Ogarach nie było dodatkowych otworów w dławiku... 
[/quote]
 
I co Ci dają te otwory "mechaniku" ? Tłumik nie był dławiony....
			 - Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
 - Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
 
 "Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
 Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
 |  |  
	| 02-11-2014 00:28:42 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Quake96   Pyr pyr, wrum, wrum :D
 
   
 
   Liczba postów: 2,790
 Imię: Piotr
 Skąd: Bydgoszcz
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| RE: Tuning mechaniczny 
 
				 (01-11-2014 21:57:23)tramwajarz napisał(a):   (01-11-2014 21:20:18)Quake96 napisał(a):  Tak, kolanko z jawy zaraz zwiększy magicznie moc. Toć to tylko kawałek rury i wystarczy go skrócić tak aby wchodził do tłumika na ok 4-5cm. A i nawet w Jawie kolanka były blokowane (na polski rynek), więc nie wiem po co się bawić w kupowanie nowego.
 I może wyjaśnisz mi jaki wpływ na osiągi ma tlumik z jawy sprzed 1980 roku? Bo o ile mi wiadomo to w tłumiku blokad nie było, ale może się mylę
  Napisał kolanko nie tłumik
 
Zedytował post, bo pisał też o tłumiku.
  (02-11-2014 18:56:52)Taśma napisał(a):  Kolanko jawa, albo skrócone, rozpiłowany króciec i nic więcej nie potrzeba... 
Jak rzadko kiedy, tak tutaj się z Tobą zgadzam.
			 - Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
 - Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
 
 "Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
 Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-11-2014 23:47:19 przez Quake96.)
 |  |  
	| 02-11-2014 23:46:50 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| mularczyk129   miszcz
 
  
 
   Liczba postów: 679
 Imię: Dawid
 Skąd: B------w
 Pojazd: Romet Kadet
 
 | 
			| RE: Tuning mechaniczny 
 Mam rometa i dwa kaski, więc pojadę se na laski
 JAK POMOGŁEM DAJ "PIWO"
 
 Moje romety !!
 -romet kadet
 -romet komar
 -romet ogar 200
 kible:
 -daelim tapo
 -peugeot vicecity
 |  |  
	| 08-11-2014 00:45:52 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |