Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[50-T-1] Pytania Remont silnika 019
|
Autor |
Wiadomość |
szczupak54
Mechanik
Liczba postów: 1,304
Imię: Dawid
Skąd: Ciarka
Pojazd: Inny
|
RE: Pytania Remont silnika 019
To tak wyjmujesz silnik z ramy potem oczyszczasz go w miare mozliwosci aby podczas pracy był ład i porządek , szykujesz sobie miejsce do remontu ( jakies pudełka itp) a do rzeczy to odkrecasz lewa strone silnika czyli zdejmujesz kopniak i nózke od biegów potem odkrecasz 3 sruby od kapy zdejmujesz i odkrecasz magneto i iskrownik pamietaj !!! przed zdjeciem iskrownika zaznacz miejsce jego połozenia , zrób kreski np srubokretem potem wykrecasz automat biegów nastepnie odkrecasz zebatke zdawczą i lewą strone masz rozebrana czas na prawa strone odkrecasz kape i zdejmujesz zabezpieczenia sprzegła ( zawleczki ) potem zdejmujesz zabezpieczenie i odbezpieczasz podkładke i odkrecasz kosz sprzegłowy , potem odkrecasz koło przekładni stałej potem wyciagasz zabezpieczenie ( segert) z wałka kopniaka zdejmujesz to co tam jest UWAGA!!! jezeli chcesz aby wszystko było dokładnie złozone wyjete czesci kładz w kolejnosci jedna po drugiej , teraz wykrecasz 4 sruby na cylindrze potem wyjmujesz głowice i cylinder , zdejmujesz tłok , potem wracasz na prawą strone silnika i odkrecasz sruby w srodku ( tam gdzie sprzegło odkrecasz je i jeszcze są 2 tam gdzie są mocowania silnika rozpoławiasz silnik i wymieniasz zuzyte czesci
Potrzebne narzedzia
srubokrety
kombinerki
kombinerki do segertów
młotek gumowy i zelazny
nóz
i inne duperele
czesci jakie powinienes wymienic przy kapitalnym remoncie to łozyska , simeringi , pierscienie tłok szlif cylindra ale jest nie konieczny , uszczelki , i w razie koniecznosci zuzyte tryby
Troche sie napisałem przy tym ale chce pomóc
|
|
26-08-2014 22:26:15 |
|
1 osoba postawiła piwo szczupak54 za ten post:1 osoba postawiła piwo szczupak54 za ten post.
jachu (08-26-2014)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|