pomysl tunigu silnika chart
|
Autor |
Wiadomość |
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
18-06-2014 00:18:12 |
|
3 użytkowników postawiło piwo nie_mientki za ten post:3 użytkowników postawiło piwo nie_mientki za ten post.
lada97 (06-18-2014), mateusz5625 (06-18-2014), Stachu.G (06-18-2014)
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: pomysl tunigu silnika chart
Rób 80. Jak spadać to z wysokiego konia.
Nigdy nie widziałem sensu w takich wydumkach. Przykro mi. Silnik pochłonie tysiące złotych i długie godziny pracy, a gwarancji że to ruszy żadnych. To już lepiej poszukać zadbanego AM6.
Ktoś powie że "no ale to silnik Charta, klimat, kult, oridżinal, PRL". Jasne. Z oryginalnego silnika to pewnie by tylko kapy zostały.
(18-06-2014 00:28:08)plusminus napisał(a): Pojemność sobie policz. Mam gdzieś na chomiku program do liczenia pojemności.
v=pi*((Dcyl/2)^2)*h
gdzie Dcyl to średnica cylindra a h to skok tłoka. To do tego i program zrobiono?
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-06-2014 00:35:52 przez nie_mientki.)
|
|
18-06-2014 00:32:02 |
|
1 osoba postawiła piwo nie_mientki za ten post:1 osoba postawiła piwo nie_mientki za ten post.
Stachu.G (06-18-2014)
|
Lagoon
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
|
RE: pomysl tunigu silnika chart
Na cylku z DT MX Airsal mozna zrobić, cylek jest o konfiguracji 70/5 dla skoku Charta. Szpile pasują, podejdzie lajtowo pod rozwiert 50 mm karterów, więc i przylgni zostanie. Trzeba wypełniać lukę w karterach od strony ssącego, jak się chce wykorzystać centralnego płuka, żeby był otwarty na 360*. Rozstaw szpilek jest taki jak w Charcie. Tłok ma 45 mm, w DT jest to 60 cm3, w Charcie 70. Cylek jest na nicasilu, zestaw kosztuje ok. 270 zł bez głowicy. Głowica albo od DT albo od Simsona też podejdzie
Edit.
Mientki, wydumka? Stary, to nie wymaga wielkich przeróbek. Nawet spawania nie trzeba. Jeśli można coś ulepszyć to czemu tego nie zrobić? Ja sam mam tuningowany silnik do jazdy na co dzień, nie jeżdże nim w niedzielę jak jest ładna pogoda tylko jak trzeba to ssanie, 2 kopy i jadę. Może nie jest to jakieś super mocne nie wiadomo co, ale jak na razie swoje 80 poleci, niedługo powinien jeździć 100 i nadal będzie tak samo użytkowany.
Już nie chcę żadnych pilarek
Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!
https://www.facebook.com/porting.studio/
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-06-2014 00:50:47 przez Lagoon.)
|
|
18-06-2014 00:40:51 |
|
|
kokosek
Минск 125
Liczba postów: 1,639
Imię: Eryk
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Inny
|
|
18-06-2014 09:40:02 |
|
|
kokosek
Минск 125
Liczba postów: 1,639
Imię: Eryk
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Inny
|
|
18-06-2014 11:10:21 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|