Problem z pierścieniami
|
Autor |
Wiadomość |
adron29
Nowy
Liczba postów: 3
Imię: Adam
Skąd: Okolice Opola
Pojazd: Romet Ogar 200
|
Problem z pierścieniami
Witam wszystkich i na wstępie proszę o wyrozumiałość jeżeli piszę nie tu gdzie trzeba, ale mam problem z którym nie mogę sobie poradzić.
Mianowicie, kończę składać silnik jawa 223 no ale niechcący złamałem pierścień na tłoku, musiał być chyba uszkodzony. Szukałem w sieci pierścieni ale nie mogę sobie poradzić z tymi oznaczeniami. Co oznacza R1, R2, R3, R4...? [/align] Mój tłok ma średnicę 38.91 a cylinder 39.32 i nie wiem jakie pierścienie dobrać.
Pomóżcie
|
|
20-05-2014 22:39:22 |
|
|
plusminus
Technik
Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
|
RE: Problem z pierścieniami
(20-05-2014 22:53:32)lincoln_88 napisał(a): pierścienie musisz dobrać pod wymiary cylindra, a nie tłoka. jak np robisz szlif i masz załóżmy masz tłok 40 i cylek 40 (nie wiem dokładnie czy ma być 0.1 luzu czy nie) no i robisz szlif, że wychodzi Ci cylek co ma 40.3 to kupujesz tylko pierścienie pod ten wymiar, a tłok zostawiasz stary czyli ja bym kupił pierścienie 39.3, a tłok zostawił stary, bo przecież to nie tłok, a pierścienie dają kompresję
Po raz kolejny piszesz takie pierdoły, że aż się czytać nie chce.
Autorze, podałeś dobre wymiary tłoka i tulei? Przecież to może nawet nie odpalić na takim pasowaniu.
"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????
To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."
Moje BP
|
|
20-05-2014 23:35:38 |
|
|
Grzechu94
Uczeń
Liczba postów: 124
Imię: Grzegorz
Skąd: Pomorskie
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Problem z pierścieniami
|
|
21-05-2014 00:26:52 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|