Romet Ogar 200 by Legwan
|
Autor |
Wiadomość |
Legwan1989
Uczeń
Liczba postów: 218
Imię: Arkadiusz
Skąd: Słupsk
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Romet Ogar 200 by Legwan
(30-04-2014 01:12:34)Marwerick napisał(a): Śruby na silnik to polecam kupić ze stali nierdzewnej, są lepsze, albo chociaż na część gdzie cylinder jest. I nie lepiej było by ci dać zamiast tego tandetnego oringa na wału kopnika po prostu dać simering na wałek kopnika do środka? Lepsze to jest i skuteczniejsze
Jak widzisz, sprobowałem powstawiać kropki i przecinki na swoje miejsca, mam nadzieję że dobrze odczytałem to co próbujesz przekazać.
Tak więc w czym śruby nierdzewki będą lepsze od chromowanych?
Mówiąc "część gdzie jest cylinder" - jeśli masz na myśli śruby mocujące głowice i cylinder to mam zakupione oryginalne. Jęsli masz na myśli te dwie śruby idące w kartery przy cylindrze, to tak jak wyżej pisałem , będą na płaski śrubokręt - chromowane.
Co do "tandetnego" oringa, skoro oryginalnie on tam był więc jakąś funkcję uszczelnienia napewno on spełnia. Ale masz rację, warto dołożyć dodatkowe zabezpieczenie w postaci simeringu wewnątrz karterów - o ile da radę to zrobić. Znasz moze wymiary tego simeringu?
_____________________________________________________
Co nieco o moim Ogarze 200:
http://chlopcyrometowcy.pl/showthread.ph...025&page=1
|
|
30-04-2014 01:24:28 |
|
1 osoba postawiła piwo Legwan1989 za ten post:1 osoba postawiła piwo Legwan1989 za ten post.
Taśma (04-30-2014)
|
Legwan1989
Uczeń
Liczba postów: 218
Imię: Arkadiusz
Skąd: Słupsk
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Romet Ogar 200 by Legwan
Teraz już dodatkowo prosiłbym o czytanie ze zrozumieniem ( napominajac wciaż o używniu interpunkcji) - nigdzie wcześniej nie wspomniałem że robię na oryginał. Z resztą widzę że od czasu do czasu udzielasz sie w moim temacie wiec wiesz że sporo odbiegłem od oryginału w kierunku który po prostu mi będzie się podobał.
Śruby mam akurat nierdzewki ale tak czy siak idą w chrom. I nie powiesz mi że przez to stracą swoją wytrzymałość bo tak nie bedzie.
Co do jakiegokolwiek uszczelniena na wałek kopniaka - dopiero od kilku dni jestem świadomy tego że "coś" powinno tam być. Wczoraj dojrzałem że powinnien być oring więc kupiłem nowy. Dziś dowiaduje się od Ciebie ze równiez mozna dać simering. Oczywiście jestem za tym rozwiązaniem ale potrzebuje jakies wymiary. Stosowałeś to u siebie?
Chwila szukanie w google - wymairy tego uszczelnienia to 16x28x7. W najbliższym czasie postaram się zakupic Dzięki za podpowiedz Zbyszek
_____________________________________________________
Co nieco o moim Ogarze 200:
http://chlopcyrometowcy.pl/showthread.ph...025&page=1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-04-2014 01:59:37 przez Legwan1989.)
|
|
30-04-2014 01:46:38 |
|
|
kamil777
...Inżynier...
Liczba postów: 20
Imię: Grohux
Skąd: Łańcut
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
30-04-2014 10:43:19 |
|
|
Barto5050
Współczesny Romeciarz :F
Liczba postów: 1,146
Imię: Bartek
Skąd: Turze Pole (RBR)
Pojazd: Romet Chart
|
|
30-04-2014 11:26:11 |
|
|
Legwan1989
Uczeń
Liczba postów: 218
Imię: Arkadiusz
Skąd: Słupsk
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
30-04-2014 12:10:49 |
|
|
Legwan1989
Uczeń
Liczba postów: 218
Imię: Arkadiusz
Skąd: Słupsk
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Romet Ogar 200 by Legwan
Troche rozkreciłęm iskrownik i przyjrzałem mu sie. Samą podstawę będę wymieniał więc z tego miejsca od razu mówię:
Chętnie odkupię od kogoś podstawę iskrownika , przy okzaji też rure łączącą filtr powietrza z gażnikiem.
Ogłoszenie może pozniej dodam na giełdzie.
Ale do czego zmierzam - zastanawia mnie ta blaszka z okładziną po obu jej stronach. O ile dobrze sie orientuje to poprzez nią krzywka odsuwa młoteczek od kowadełka. Chciałbym to wymienić. wiem ze to oryginalnie jest nitowane, pozniej bym po prostu to przykręcił. Ten element jest dostępny gdziekolwiek?
_____________________________________________________
Co nieco o moim Ogarze 200:
http://chlopcyrometowcy.pl/showthread.ph...025&page=1
|
|
30-04-2014 16:56:35 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|