| 
		
	 
		
			| 
					splanowanie cylindra?!
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| Dawido_99   55cc China power XD
 
  
 
   Liczba postów: 519
 Imię: Dawid
 Skąd: Opalenica
 Pojazd: Romet Ogar 205
 
 | 
			| splanowanie cylindra?! 
 Jeśli komuś pomogłem daj "Piwo" / "Pomógł" to nie boli
   |  |  
	| 10-02-2014 00:51:35 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| wojtekr35   TeRrOrYsTa
 
  
 
   Liczba postów: 939
 Imię: Wojtek
 Skąd: Nowa Ruda
 Pojazd: Inny
 
 |  |  
	| 10-02-2014 00:54:00 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| axelbenq   Óczeń
 
  
 
   Liczba postów: 242
 Imię: Aleksander
 Skąd: Kraków/okolice
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: splanowanie cylindra?! 
 
				 (16-02-2014 15:11:52)janusz94 napisał(a):  Splanowana głowica ma na celu podniesienie stopnia sprężenia, ale w silnikach rometowskich zazwyczaj słabo się to kończy ze względu na słabawe wały przystosowane do niskich stopni sprężenia.Wedy wał poprostu padnie szybciej niż sie może zdawać, mowa tu o sporym splanowaniu które odczujemy w znacząco bo moc sporo wzrośnie.
 Lekkie splanowanie w sumie jest nie odczówalne, a wększe około 0,5mm już tak ale efektem może być szybsze zajechanie wału.
 
Podepnę się do tematu    Ja zamierzam do swojego Charta założyć tłok z płaskim denkiem, i oryginalną głowicę splanować, jednak nigdy się nie zastanawiałem, jak taki zabieg ma się do żywotności wału ? w końcu oryginalny tłok miał wypukłe denko, i zapewne w serii inny jest stopień sprężania, tu jest bardziej płasko więc zarazem większe sprężanie, jednak czy to nie odbije się negatywnie na całym układzie korba-tłok ?
			 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-02-2014 15:29:29 przez axelbenq.)
 |  |  
	| 16-02-2014 15:28:09 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |