[Poradnik] Udoskonalenie kranika w Romecie :D
|
Autor |
Wiadomość |
Boszu
Bo na gumie, latać umie!

Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: [Poradnik] Udoskonalenie kranika w Romecie :D
(02-05-2013 22:23:03)Artur napisał(a): Kranik w Jawie - przynajmniej mojej - nie ma ani tego śmiesznego odstojnika ani żadnego zawijasa. Zupełnie inna konstrukcja. Co ma przelot do tego?
No bo o przelot tutaj chodzi?? 
Czyli jak nie wiesz o co chodzi, to o ilość przepływu paliwa na minutę...
I zrobi różnicę, jak zwiększysz poziom... Ale długo by to tłumaczyć... A dziś jestem zmęczony...
A mój poradnik jest dobry, dziś ścigałem się z kumplem który ma po "profesionalnym" szlifie... I na 3-cim biegu został w tyle... Tak że mój szlif nie jest taki zły... W tym jego ogar 200 prawie 100% oryginalny... Zębatka taka jak moja 12z przód.
|
|
03-05-2013 00:08:10 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|