| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				1 głosów - 5 średnio12345 
		
			| 
					Regulacja charta
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| dave123q   Dejwu
 
  
 
   Liczba postów: 287
 Imię: Dawid
 Skąd: BKL
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Regulacja charta 
 
				Ładowanie podłącz wg. schematu, tyle, że zamień oryginalny mostek na jakiś dzisiejszej produkcji.Nie podniesie Ci to za dużo ładowania, ale będzie lepiej. Jak masz oryginalny gaźnik, to regulujesz w nim tylko obroty jedną śrubką, no i możesz też iglicę podnieść bądź opuścić (ja polecam dać iglicę na drugi od góry ząbek, bo jak mamy na najniższym, to po dodaniu więcej gazu, chart się po prostu dusi) A zapłon, to tak jak powiedział Konrad.Co do biegów, regulujesz kosę śrubą którą ujrzysz pod sprzęgłem po zdjęciu prawego dekla.Wtedy wrzucasz dwójkę i regulujesz tak, żeby kosa opadając swobodnie, zahaczyła ząbkami o te kółeczko, nie pamiętam nazwy.
			 "Booo jazda na Etezecie jest najlepszą jazdą na świecie, a jazda na komarzeeeee powoduje inflację marzeń, łooooo"
 |  |  
	| 29-01-2013 15:53:42 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif) 1 osoba postawiła piwo dave123q za ten post:1 osoba postawiła piwo dave123q za ten post. dbanej (02-03-2013)
 |  
	
		| Stachu.G   "Dziecko kirca"
 
 
   Liczba postów: 1,088
 Imię: Staszek
 Skąd: Podkarpackie
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Regulacja charta 
 
				Cewki ładowania w charcie połączone są ze sobą równolegle i od tego odprowadzony jest przewód brązowy jest to jeden punkt wspólny obu cewek łączysz go pod prostownik. Oprócz tego każda cewka ma wyprowadzony przewód żółty. 
Reasumując wychodzą ci 3 przewody 
Brązowy - 2 cewki 
żółty- 1 cewka 
żółty- 2 cewka 
Jedna z cewek połączona jest z z prostownikiem druga dołączona jest do pierwszej przez stacyjkę na pozycji 2.
 
Cewki świetlne połączone są ze sobą w prądnicy równolegle od tego odchodzi przewód czerwony. 
Żaden regulator nie jest potrzebny ładowanie jest na styk kwestia zamiany prądu przemiennego w stały co wykonuje prostownik.  
Nie uzyskasz 12v łącząc "tak jakoś" cewek    Tylko i wyłącznie przewijanie każdej z nich indywidualnie.
 
Resztę wszystko widać na schemacie, opisane jest na forum tudzież w sieci trochę chęci !
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-01-2013 20:45:02 przez Stachu.G.)
 |  |  
	| 29-01-2013 20:42:09 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif) 1 osoba postawiła piwo Stachu.G za ten post:1 osoba postawiła piwo Stachu.G za ten post. dbanej (02-03-2013)
 |  
	
		| dbanej   Nowy
 
  
 
   Liczba postów: 44
 Imię: Andrzej
 Skąd: Bytom
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Regulacja charta 
 
				 (29-01-2013 20:42:09)Stachu.G napisał(a):  Cewki ładowania w charcie połączone są ze sobą równolegle i od tego odprowadzony jest przewód brązowy jest to jeden punkt wspólny obu cewek łączysz go pod prostownik. Oprócz tego każda cewka ma wyprowadzony przewód żółty.Reasumując wychodzą ci 3 przewody
 Brązowy - 2 cewki
 żółty- 1 cewka
 żółty- 2 cewka
 Jedna z cewek połączona jest z z prostownikiem druga dołączona jest do pierwszej przez stacyjkę na pozycji 2.
 
 Cewki świetlne połączone są ze sobą w prądnicy równolegle od tego odchodzi przewód czerwony.
 Żaden regulator nie jest potrzebny ładowanie jest na styk kwestia zamiany prądu przemiennego w stały co wykonuje prostownik.
 Nie uzyskasz 12v łącząc "tak jakoś" cewek
  Tylko i wyłącznie przewijanie każdej z nich indywidualnie. 
 Resztę wszystko widać na schemacie, opisane jest na forum tudzież w sieci trochę chęci !
 
A dlaczego tu połączyli szeregowa i wyszło 12V ??
http://images39.fotosik.pl/1070/b6b26f2a7f1dbbd9gen.jpg 
 
jakie sa zasilanie (volty waty ampery) każdej z cewek w charcie i czy napewno sa laczone rownolegle  
zapłonowa 
świetlna 
świetlna 
ładowania 
ładowania
			 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-02-2013 21:33:18 przez dbanej.)
 |  |  
	| 03-02-2013 21:16:44 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| dbanej   Nowy
 
  
 
   Liczba postów: 44
 Imię: Andrzej
 Skąd: Bytom
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Regulacja charta 
 
				zobacz te zdjęcie chciałbym wiedzie takie rzeczy pyt dotyczy tylko cewek lądowania i świetlnych  
pyt1 jaki jest prąd wychodzący z cewek zmienny czy stały czyli czy jest + - czy trzeba dać prostownik i dopiero bd + - Wiadomo do lamp to nie trzeba prostownika bo to żarówki chyba zęby były ledy. 
pyt2 sa 4 cewki 2 (akumulator) 2 (świetlne) czyli 4 ile daje volt 1 cewka 3v czy 6v i jak one sa połączone szeregowo czy równolegle bo sa 4 cewki i 2 pary   
dam pomogł   http://w858.wrzuta.pl/obraz/powieksz/aZbtsuDjNvK
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-02-2013 14:57:14 przez dbanej.)
 |  |  
	| 05-02-2013 14:55:02 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Stachu.G   "Dziecko kirca"
 
 
   Liczba postów: 1,088
 Imię: Staszek
 Skąd: Podkarpackie
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Regulacja charta 
 
				Chyba oczywiste że z cewek wychodzi prąd zmienny po to przed aku są podłączone pod prostownik. 
Masz 2 cewki ładowania i 2 świetlne wyżej napisałem ci jak są połączone. 
Wydajność cewek:  
Cewka ładowania I - 0,8A oczywiście przy 6v moc ok. 5W  
Cewka ładowania II - 1,4A przy 6V moc ok. 9W 
Cewka świetlna - 2A przy 6v 12W  
Rysunku nie ogarniam kompletnie i nie będę siedział pół dnia żeby dociec o co ci chodziło było zrobić jeszcze mniejszy i nabazgrać, napisz prosto o co ci chodzi    |  |  
	| 05-02-2013 21:17:02 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif) 1 osoba postawiła piwo Stachu.G za ten post:1 osoba postawiła piwo Stachu.G za ten post. dbanej (02-05-2013)
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |