Ocena wątku:
- 1 głosów - 4 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[50-T-1] Biegi w silniku 019
|
Autor |
Wiadomość |
lukasz247___
Król leśnych bezdroży :)
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/mechanik.png)
Liczba postów: 1,352
Imię: Łukasz
Skąd: Jastrzębie/Łukowica
Pojazd: Romet Chart
|
|
31-05-2011 06:32:00 |
|
|
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,144
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Biegi w silniku 019
Leszek, wodzik w 019 jest o wiele większy od tego z 023 ![Big Grin Big Grin](images/smilies/biggrin.gif) Pozatym, właśnie jedną z największych wad w 019 jest automat, który bardzo szybko ulega uszkodzeniu, i zawsze nie działa jak powinien. Ale może jeszcze nie jest tak źle, zrób tak jak Łukasz mówi, tylko pamiętaj, nie za mocno ![Wink Wink](images/smilies/wink.gif) Jedynka może nawet wchodzić tak żeby ją nogą przytrzymać, ale 2 i 3 ma siedzieć sztywno ![Big Grin Big Grin](images/smilies/biggrin.gif) Ja osobiście w 50t1 mam wystarczająco tyle mocy, że jest 1 i 3 od razu, bo mam ten sam problem, niestety ja już nic nie poradzę, bo zapewne mam powycierane tryby w silniku. To również może być powodem Twoich problemów
- Volvo V70 II
- Honda Transalp 600V
- Romet Kadet 110 Automatic
- Romet Komar
- Romet Ogar 200
- Opel Astra G
*** ...i wtedy rzekł - Nie da się. ~ Tomasso94 ***
|
|
31-05-2011 07:53:49 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|