WSK 125 kolor i model
|
Autor |
Wiadomość |
speedwagon
Nowy
Liczba postów: 26
Imię: Mateusz
Skąd: Rawicz
Pojazd: Romet Komar
|
RE: WSK 125 kolor i model
Cytat:To nie gil na 90%, gil miał inna lampe i zbiornik z wyższym wlewem. To poczciea b3 zwykła w malowanki pomarańczowym
W Gil-ach w zależności od rocznika występował cały przekrój zbiorników paliwa - od "garbatego" poprzez wąskie z wysokim wlewem i wąskie z niskim wlewem po najzwyklejszy szeroki z logo PZL jak na zdjęciu.
Co do lamp to również w zależności od rocznika - metalowa lampa bez komina lub plastikowa z licznikiem w kominie.
Egzemplarz ze zdjęcia ma "głębokie" błotniki więc Gil-em na pewno nie jest. Jak napisał kolega wyżej - zwykła B3 za to w nieczęsto spotykanym malowaniu.
Siodło nitowane czy też z aluminiową listwą?
|
|
05-11-2021 10:37:55 |
|
|
speedwagon
Nowy
Liczba postów: 26
Imię: Mateusz
Skąd: Rawicz
Pojazd: Romet Komar
|
RE: WSK 125 kolor i model
Cytat:Hmmm miałem gila nie pamiętam roku, ale pierwszy wypisy z plastikowa lampa i miała głębokie blotniki. To był na pewno gil z jednego kawałka, od pierwszego wlasciciela.
Były różne zbiorniki, lampy, boczki ale jeżeli GIL to tylko i wyłącznie "płytkie" błotniki.
Cytat:Może można jakoś po numerze ramy dojść co to za model ?
Niestety po numerze ramy można jedynie dojść do roku produkcji. Brutalnie to zabrzmi ale nie ma tu za bardzo do czego dochodzić - jestem przekonany że to "zwykła" B3.
Cytat:Silnik jest cały ( ma takie same numery). Przebieg na dziś dzień to 10tyś km (licznik działa)
Zwróciłem uwagę na jeszcze jedną rzecz - jeżeli to co napisałeś odnośnie przebiegu jest rzeczywiście prawdą to cylindra raczej nikt nie wymieniał. Na zdjęciu mamy cylinder aluminiowy a takie w GIL-ach nie występowały.
Na koniec jeszcze kwestia siodła - GIL powinien mieć kanapę z "zadartym" tyłem i listwą aluminiową.
Napisz jeszcze który to rok produkcji wg tabliczki.
|
|
07-11-2021 19:20:23 |
|
|
Seba988
Nowy
Liczba postów: 8
Imię: Sebastian
Skąd: Żuromin
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: WSK 125 kolor i model
(07-11-2021 21:45:47)Jędrek napisał(a): To WSK nie pochodzi z Woli Łaszewskiej ?
Dokładnie
(07-11-2021 19:20:23)speedwagon napisał(a): Cytat:Hmmm miałem gila nie pamiętam roku, ale pierwszy wypisy z plastikowa lampa i miała głębokie blotniki. To był na pewno gil z jednego kawałka, od pierwszego wlasciciela.
Były różne zbiorniki, lampy, boczki ale jeżeli GIL to tylko i wyłącznie "płytkie" błotniki.
Cytat:Może można jakoś po numerze ramy dojść co to za model ?
Niestety po numerze ramy można jedynie dojść do roku produkcji. Brutalnie to zabrzmi ale nie ma tu za bardzo do czego dochodzić - jestem przekonany że to "zwykła" B3.
Cytat:Silnik jest cały ( ma takie same numery). Przebieg na dziś dzień to 10tyś km (licznik działa)
Zwróciłem uwagę na jeszcze jedną rzecz - jeżeli to co napisałeś odnośnie przebiegu jest rzeczywiście prawdą to cylindra raczej nikt nie wymieniał. Na zdjęciu mamy cylinder aluminiowy a takie w GIL-ach nie występowały.
Na koniec jeszcze kwestia siodła - GIL powinien mieć kanapę z "zadartym" tyłem i listwą aluminiową.
Napisz jeszcze który to rok produkcji wg tabliczki.
Jak tylko będę (bo nie mam jej u siebie) to spróbuję odczytać chodź nie jest w najlepszym stanie
WSK odpaliła po wymianie cewki zapłonowej Silnik na zimę będzie remontowany ( ma widoczne luzy no i nikt tam nie zaglądał od tylu lat) wleci zapłon CDI i gaźnik 21mm ( podróbka dellorto) oczywiście seryjne części zostają wyczyszczona i schowane do szafki. Więc remont bez oszczędności. Odpalona oczywiście tylko na trochę zalana świeżym olejem i rozgrzana . Może jeszcze jakieś zabiegi drobne modyfikacje polecacie przy kapitalnym remoncie ?
https://files.fm/f/j3qupahpm- krótki filmik z pracy
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-11-2021 23:06:58 przez Seba988.)
|
|
11-11-2021 22:45:37 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|