Rodzaje sprzęgieł dezamet
|
Autor |
Wiadomość |
TheNight
Technik
Liczba postów: 904
Imię: Krystian
Skąd: Sanok
Pojazd: Romet Chart
|
|
12-11-2015 00:25:26 |
|
12 użytkowników postawiło piwo TheNight za ten post:12 użytkowników postawiło piwo TheNight za ten post.
3SDM (11-12-2015), ananas (11-13-2015), bartosz1907 (11-14-2015), Blusik (11-12-2015), didek01 (11-12-2015), Emikel (11-14-2015), JGNZM (11-14-2015), KeiSangi (11-14-2015), Latos (11-13-2015), Petronas (11-12-2015), regan (01-11-2017), Tomasz-pr110 (11-12-2015)
|
Szatek
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3
Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
|
RE: Rodzaje sprzęgieł dezamet
(12-11-2015 00:25:26)TheNight napisał(a): Info: Z tego sprzęgła wkrótce zrezygnowano gdyż konstruktorzy doszli do wniosku iż dezamet nie potrzebuje tak mocnego sprzęgła
A skąd ta informacja?
Zrezygnowano ze sprzęgła trzytarczowego ze względu na brak odpowiedniego tworzywa do jego produkcji - te sprzęgła pękały.
Koło przekładni stałej do sprzęgła trzytarczowego było z trzema otworami i pod wieloklin wałka zdawczego do 019.
To sprzęgło miało fabrycznie bakelitowe tarcze sprzęgłowe.
|
|
14-11-2015 09:27:44 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|