Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Ogar 200] Ogar 200 Gaznik
|
Autor |
Wiadomość |
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Ogar 200 Gaznik
(31-01-2014 10:58:47)tomek2240 napisał(a): Mam pytanie mam gaźnik GM12F i przez to zabardzo nie ma mocy nie wiem jak ustawić iglice. Oglice mam na 3 ząbki.
Iglicę ustaw po środku... A śrubkę z boku co masz, od dawki paliwa wykręć najpierw o 1,5 raza, ustaw śrubką od przepustnicy wtedy wolne obroty i próbuj. Jak źle, przekręcaj po 0,2 obrotu tą śrubką od dawki paliwa, aż znajdziesz optymalną dawkę. Jak będzie mulić, przeczyść gaźnik. Bo na pewno to że masz GM12F nie jest winą, że jest słabszy! Tylko winą jest albo śmieć w dyszy czy ogólnie zapchany gaźnik. Lub złe wyregulowanie!
A i małe info dla tych którzy twierdzą że GM12F ma za mały przelot, że są w błędzie. Co prawda, jest on mały w porównaniu do Jikova. Ale lepiej zasysa paliwo przez co jest mniejsze spalanie i nie ma potrzeby redukowana dawki powietrza jak w Jikovie.
Dlatego, polecam zakładać GM13F. Przelot jest wystarczający! Oraz zasysanie paliwa optymalne!
A gaźniki 16n1-1 zakłada się chyba dlatego, że mają większy przelot i dają przy tym odpowiednią dawkę paliwa. Czyli minimalny wzrost mocy.
A i jak coś, pisz na PW... Jak dalej będzie coś nie tak... Bo mogę już drugi raz nie trafić na ten temat.
China is POWER!!!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-02-2014 09:48:39 przez Boszu.)
|
|
02-02-2014 09:46:29 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|