[Ogar 200] Ogar 200 Gaznik - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221) +--- Wątek: [Ogar 200] Ogar 200 Gaznik (/showthread.php?tid=22357) |
Ogar 200 Gaznik - tomek2240 - 31-01-2014 10:58:47 Mam pytanie mam gaźnik GM12F i przez to zabardzo nie ma mocy nie wiem jak ustawić iglice. Oglice mam na 3 ząbki. RE: Ogar 200 Gaznik - patrykkol997 - 31-01-2014 11:53:00 Jak masz GM12F w 200 to nic dziwnego. Lepiej K60B załatw a jak nie to oryginał Jikova daj. RE: Ogar 200 Gaznik - simi81 - 31-01-2014 13:33:10 Dokładnie, najlepiej jikov oryginał albo jak już to możesz dać jeszcze 16n1-11 RE: Ogar 200 Gaznik - Grelus23 - 31-01-2014 14:55:55 Nie dawaj K60b ! Daj Jikova, a w ostateczności 16m1-11. RE: Ogar 200 Gaznik - konami1997 - 31-01-2014 15:51:48 A Boszu miał i nie narzekał ... RE: Ogar 200 Gaznik - Mysiu - 31-01-2014 16:02:46 Bo to trzeba umieć wyregulować, a nie płakać że nie działa.. RE: Ogar 200 Gaznik - bartoszek5k - 01-02-2014 01:21:25 Napisz do bosza on ci pomoże, co prawda już ogara nie ma ale na pewno pamięta i ci doradzi RE: Ogar 200 Gaznik - Boszu - 02-02-2014 09:46:29 (31-01-2014 10:58:47)tomek2240 napisał(a): Mam pytanie mam gaźnik GM12F i przez to zabardzo nie ma mocy nie wiem jak ustawić iglice. Oglice mam na 3 ząbki. Iglicę ustaw po środku... A śrubkę z boku co masz, od dawki paliwa wykręć najpierw o 1,5 raza, ustaw śrubką od przepustnicy wtedy wolne obroty i próbuj. Jak źle, przekręcaj po 0,2 obrotu tą śrubką od dawki paliwa, aż znajdziesz optymalną dawkę. Jak będzie mulić, przeczyść gaźnik. Bo na pewno to że masz GM12F nie jest winą, że jest słabszy! Tylko winą jest albo śmieć w dyszy czy ogólnie zapchany gaźnik. Lub złe wyregulowanie! A i małe info dla tych którzy twierdzą że GM12F ma za mały przelot, że są w błędzie. Co prawda, jest on mały w porównaniu do Jikova. Ale lepiej zasysa paliwo przez co jest mniejsze spalanie i nie ma potrzeby redukowana dawki powietrza jak w Jikovie. Dlatego, polecam zakładać GM13F. Przelot jest wystarczający! Oraz zasysanie paliwa optymalne! A gaźniki 16n1-1 zakłada się chyba dlatego, że mają większy przelot i dają przy tym odpowiednią dawkę paliwa. Czyli minimalny wzrost mocy. A i jak coś, pisz na PW... Jak dalej będzie coś nie tak... Bo mogę już drugi raz nie trafić na ten temat. |