Mini remont Ogara 205
|
Autor |
Wiadomość |
godzix
Praktykant
Liczba postów: 398
Imię: Łukasz
Skąd: Żurawica
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Mini remont Ogara 205
Dzisiaj ściągnełem magneta - bez ściągacza , iskrownik itd., zeby wymienic ten automat, teraz gdy to skręciłem muszę dać podkładke pod automat bo jest krzywo i nie da się zamontować klapy, oraz cylinder itd., no i jeden pierścien w porządku, a drugi ułamany na jakiś 1cm ;O. W tłoku również dziura, od pękniecia pierścienia, w poniedziałek kupię nowy tłok 38mm nominał z pierścieniami oraz o ile się da panewkę do mocowania tłoka, bo już jest tak wyrobiona że ta rurka, co wchodzi w tłok lata, jak szalona . Zdjęć niestety nie mam, ponieważ nienaladowałem baterii -.- Ale w poniedziałek napewno zrobię zdjęcia i filmik z pracy silnika
|
|
22-02-2014 21:45:54 |
|
|
godzix
Praktykant
Liczba postów: 398
Imię: Łukasz
Skąd: Żurawica
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Mini remont Ogara 205
Ok, wymieniłem pierścienie, panewki nie, bo nowy sworzeń nie pasował, a nie miałem rozwiertaka, kupiłem i założyłem nowe śruby silnikowe, nową zebatkę zdawczą 12z, no i silnik o dziwo trzymał obroty. Gdy złożyłem całość, jeszcze bez oleju w sprzęgle, super wszystko chodziło. Gdy nalałem olej taki jaki mechanik mi kiedyś wlał, wszystko się posypało. Biegi nie wchodzą chociaż nowy automat jest, poprostu syczy, no i nie trzyma obrotów. Więc to wina oleju i sprzęgła czy jak? Jutro z ojcem rozkręce całe sprzęgło, a jak będzie wszystko wporządku to kupie LUX10, o ile go dostane -.-. Wreszcie zrobiłem fotki i filmik jak pali bez oleju oczywiście i linki sprzęgła.
http://pokazywarka.pl/060jqw/
http://www.youtube.com/watch?v=Ldifz6N-f...e=youtu.be
|
|
24-02-2014 20:28:44 |
|
|
Mysiu
"Za mną tylko kurz.."
Liczba postów: 788
Imię: Kamil
Skąd: Mikołów, Katowice
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Mini remont Ogara 205
(22-02-2014 21:45:54)godzix napisał(a): Dzisiaj ściągnełem magneta - bez ściągacza 1., iskrownik itd., zeby wymienic ten automat, teraz gdy to skręciłem muszę dać podkładke pod automat bo jest krzywo i nie da się zamontować klapy, oraz cylinder itd., no i jeden pierścien w porządku, a drugi ułamany na jakiś 1cm ;O. W tłoku również dziura, od pękniecia pierścienia, w poniedziałek kupię nowy tłok 38mm nominał z pierścieniami oraz o ile się da panewkę do mocowania tłoka, bo już jest tak wyrobiona że ta rurka, co wchodzi w tłok lata, jak szalona 2.. Zdjęć niestety nie mam, ponieważ nienaladowałem baterii -.- Ale w poniedziałek napewno zrobię zdjęcia i filmik z pracy silnika
1. Jak ?
2. Ta rurka to sworzeń, ma latać na boki, ale nie góra dół.
|
|
24-02-2014 20:51:37 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|