Ocena stanu wału DUELLS Jawa 223
|
Autor |
Wiadomość |
Spaceman164
Jawasaki 223
Liczba postów: 630
Imię: Spaceman164
Skąd: Okolice Tarnowa
Pojazd: Romet Ogar 200
|
Ocena stanu wału DUELLS Jawa 223
Motoren:
-Ogarrr 200 '88
-Cezet 350 472.5 '82
YT-Motorower Ogar Jaskrawo-Niebieski
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-02-2024 01:40:18 przez Spaceman164.)
|
|
21-02-2024 01:39:35 |
|
|
Debesta
Człowiek Sztos
Liczba postów: 1,480
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
|
RE: Ocena stanu wału DUELLS Jawa 223
Ja bym proponował Tobie abyś przeprowadził dla nas wszystkich eksperyment. Tego, że silnik złożyłeś poprawnie i z dbałością o detale, to chyba nikt nie zakwestionuje, ponieważ wszyscy pamiętamy różne pytania, które mała liczba osób ludzi w ogóle zadaje i nad nimi się zastanawia. Ujeżdżaj Pan ten silnik aż do jego śmierci, tak jak niegdyś mój kolega BananVanDyk Simsona Sr. Złożył silnik na oryginalnych częściach i zastosował w nim kilka drobnych usprawnień. Od samego początku użytkował go normalnie, z zamiarem wykręcenia jak największej liczby kilometrów i jeśli dobrze pamiętam, to chyba wykręcił 40k km i dalej jeździł. Nie licząc drobnych napraw po drodze, ale takich, które nie ingerowały w sam środek silnika (bez polowienia). Myślę że 223 mogłoby osiągnąć podobny wynik, gdyby nie walek zdawczy na tulejce i jednocześnie łożysku kulkowym. Gdyby zastosować podobny patent jak w 059/060 (wsk 175), czyli łożysko wałeczkowe, takie które uniemożliwia przekaszanie się walka, wraz ze zużywająca się po drodze tulejką w nim.
Ja mam taki pomysł odnośnie 019 i będę walczył nim o 20 tysięcy kilometrów (może się udać, ale ten cholerny automat...), oraz S01 (WSK 125) i tu myślę że te 30k km jest do zrobienia, jeśli się wymieni łożysko kulkowe że zdawczego ,na wałeczkowe ciasne i w tym przebiegu dwa razy zmieni łańcuszek sprzęgłowy.
"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
|
|
21-02-2024 05:28:09 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|