Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
złożenie rolgazu starego typu
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: złożenie rolgazu starego typu
Zacznijmy od tego, ze korpus ze zdjęcia jest współczesny i nie montuje się w nim od wewnątrz blaszki dociskającej w kształcie litery L.
Zaznaczone na czerwono miejsce w korpusie to wprowadzenie metalowej tulei rolgazu, jednocześnie z zamocowaną linką, po przeciwnej stronie. Jeśli nie chce wejść - normalka, musisz ją podpiłować, tak by wchodził swobodnie, ale nie możesz go skracać na wysokość, a jedynie na bokach. Po zmontowaniu całości, to on stanowi zabezpieczenie, ograniczenie rolgazu. Niestety, ten współczesny zamiennik nie sprawdza się i kiepsko sprawdza w codziennym użyciu.
Do tego jest z aluminium, a nie ze znalu i często podczas dokręcania śruby M6, w celu unieruchomienia na kierownicy, po prostu pęka. Jednym słowem - szmelc.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
10-07-2018 00:58:13 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|