Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szlif czy części. Komar 2352
Autor Wiadomość
marecki Offline
Nowy
*


Liczba postów: 107
Imię: Marek
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
Szlif czy części. Komar 2352
Witam. Otóż w moim Komarku zdałoby się zrobić szlif, ponieważ słabnie na drugim biegu, jest po prostu lekko zajeżdżony. I teraz pytanie do Was, co się lepiej według Was opłaca? Robienie szlifu obencego cylindra, dobranie tłoka i pierścionków czy po prostu wymiana na nowy tłok , cylinder, pierścienie no i sworzen. Tylko nie wiem jak to się ma do korbowodu - czy go można zostawić? Ceny szlifu są nie wiele tańsze od zakupu nowych części. Dodam, że silnik to "kwadraciak" dwubiegowy z biegami w nodze. Czekam na odpowiedzi i pozdawiam Smile
27-05-2015 14:15:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
ZaliXon19 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 123
Imię: Tobiasz
Skąd: Łiskonsi
Pojazd: Romet Komar
Post: #2
RE: Szlif czy części. Komar 2352
Szlif bd lepszym rozwiazaniem z powodu iż wykonanie nowych cylindrów daje wiele do zyczenia
27-05-2015 18:29:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo ZaliXon19 za ten post.
dlugiLBN Offline
Lakiernik
*


Liczba postów: 698
Imię: Daniel
Skąd: Lublin
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #3
RE: Szlif czy części. Komar 2352
Szlif i oryginalne części,bo co Ci po szlifie jak będzie chiński tłok Undecided

Po po 7 latach i 20 benzyniakach kupiłem diesla :F

I NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIE Big Grin

BMW E32
CIVIC EJ9

Komar 2350 w trakcie kompletowania
Ogar 200 w całości do remontu
27-05-2015 18:37:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo dlugiLBN za ten post.
Ziomek Edek Offline
Inspektor rowów przydrożnych
*


Liczba postów: 207
Imię: Łukasz
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #4
RE: Szlif czy części. Komar 2352
Tak jak koledzy wyżej. Aczkolwiek możesz kupić zestaw almotu. Dobra firma. Miałem ich cylindry w ogarze i w wsk. Dość dobre wykonanie brak efektu puchnięcia tłoka, same plusy. Znajomy ma w komarze cylinder almot i tłok almot, przejechał 10kkm, a cylinder w bdb stanie. Ja bym zrobił tak: kupiłbym nowy cylinder i zostawił stary na zapas. Jak któryś zajeździsz to zmiana i dalej jeździsz. Co do wału. Jak ma luz góra-dół lub któryś z czopów jest wytarty to oddaj do regeneracji. Luz na boki jest dopuszczalny.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-05-2015 19:31:07 przez Ziomek Edek.)
27-05-2015 19:25:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
marecki Offline
Nowy
*


Liczba postów: 107
Imię: Marek
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Romet Komar
Post: #5
RE: Szlif czy części. Komar 2352
Almot - dzięki za konkret, zapamiętam Smile Chyba własnie poszukam części nowych, ponieważ na 100% nie wiem czy nie było nigdy robionego szlifu już w owym Komarze, bo nie mam go od nowości, nawet od znajomego. Kupiony z "niewiadomą przeszłością" więc chyba pozostają częsci nowe.. Właśnie boję się o jakość, ale jeśli są jakieś sprawdzone to nie jest źle.
28-05-2015 11:29:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Romet Wigry 3 1987r.
Ostatni post: RometW
Dzisiaj 12:43:08
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 414
Kupię tuleję rolgazu do k...
Ostatni post: tomekh
Dzisiaj 12:27:09
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 37
blaszka odpreznika
Ostatni post: jakemdural
Wczoraj 21:56:22
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 64
Cześć z Legionowa
Ostatni post: PiotrS
Wczoraj 20:28:23
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 62
Sposób montażu podnóżków ...
Ostatni post: Lubiestaremoto
Wczoraj 18:17:42
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 291
Problemy z platynkami
Ostatni post: Leczyk_Junior
Wczoraj 11:45:00
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 162
Przeglądy w 2024
Ostatni post: sbanys
17-10-2025 23:05:42
» Odpowiedzi: 23
» Wyświetleń: 3972
Problem ze sprzeglem
Ostatni post: Bartecubi
17-10-2025 19:26:49
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 110
Romet UNIVERSAL 1977
Ostatni post: wigryman
17-10-2025 05:27:01
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 341
Identyfikacja roweru volt...
Ostatni post: dzemtruskawkowy
16-10-2025 21:09:37
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 100
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
15-10-2025 17:42:59
» Odpowiedzi: 52
» Wyświetleń: 3279
Kultowy model roweru ZZR ...
Ostatni post: Aleksander
13-10-2025 23:10:51
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 184
Romet 50-T-1 brak mocy
Ostatni post: k1el_on
13-10-2025 19:43:20
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 388
Jaki korbowód do komara?
Ostatni post: Bob_Harley
13-10-2025 11:38:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 252
Moja Pierwsza - Romet Pon...
Ostatni post: Piotrekdriver1
13-10-2025 07:47:59
» Odpowiedzi: 113
» Wyświetleń: 47877

Reklama