![]() |
Szlif czy części. Komar 2352 - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21) +---- Dział: Romet Komar (/forumdisplay.php?fid=136) +---- Wątek: Szlif czy części. Komar 2352 (/showthread.php?tid=35116) |
Szlif czy części. Komar 2352 - marecki - 27-05-2015 14:15:07 Witam. Otóż w moim Komarku zdałoby się zrobić szlif, ponieważ słabnie na drugim biegu, jest po prostu lekko zajeżdżony. I teraz pytanie do Was, co się lepiej według Was opłaca? Robienie szlifu obencego cylindra, dobranie tłoka i pierścionków czy po prostu wymiana na nowy tłok , cylinder, pierścienie no i sworzen. Tylko nie wiem jak to się ma do korbowodu - czy go można zostawić? Ceny szlifu są nie wiele tańsze od zakupu nowych części. Dodam, że silnik to "kwadraciak" dwubiegowy z biegami w nodze. Czekam na odpowiedzi i pozdawiam ![]() RE: Szlif czy części. Komar 2352 - ZaliXon19 - 27-05-2015 18:29:48 Szlif bd lepszym rozwiazaniem z powodu iż wykonanie nowych cylindrów daje wiele do zyczenia RE: Szlif czy części. Komar 2352 - dlugiLBN - 27-05-2015 18:37:57 Szlif i oryginalne części,bo co Ci po szlifie jak będzie chiński tłok ![]() RE: Szlif czy części. Komar 2352 - Ziomek Edek - 27-05-2015 19:25:53 Tak jak koledzy wyżej. Aczkolwiek możesz kupić zestaw almotu. Dobra firma. Miałem ich cylindry w ogarze i w wsk. Dość dobre wykonanie brak efektu puchnięcia tłoka, same plusy. Znajomy ma w komarze cylinder almot i tłok almot, przejechał 10kkm, a cylinder w bdb stanie. Ja bym zrobił tak: kupiłbym nowy cylinder i zostawił stary na zapas. Jak któryś zajeździsz to zmiana i dalej jeździsz. Co do wału. Jak ma luz góra-dół lub któryś z czopów jest wytarty to oddaj do regeneracji. Luz na boki jest dopuszczalny. RE: Szlif czy części. Komar 2352 - marecki - 28-05-2015 11:29:14 Almot - dzięki za konkret, zapamiętam ![]() |