| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					[Ogar 200] Problem z zapłonem cdi
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		kamil97 
 
 
		
			Początkujący 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,709 
Imię: Kamil 
Skąd: Julianów- TOP   
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 20-12-2014 01:19:12 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Romet drajwerV2 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 242 
Imię: michau 
Skąd: z domu 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Problem z zapłonem cdi 
			 
			
				 (20-12-2014 10:08:10)TheNight napisał(a):  Moduł 2t daje 2x szybciej iskrę od 4t    
4t ma Iskrę co 4 takty a 2t co 2 
nastepny znaffca  
Od modułu nie zalezy ile razy jest podawana iskra na obrót wału, lecz od impulsatora, wiec w tym przypadku mimo modułu 4t iskra wypada co kazdy obrót wału.
  (20-12-2014 14:58:50)hvil napisał(a):  Stary jak nie powinno? Masz iskrę co 4 cykl w 4 suwie, a w 2 co drugi, twój moduł olewa co drugą iskrę i silnik o połowę słabszy:-) 
Natepny.... wprowadźmy ostrzeżenia za opowiadanie głupot. 
Pisze jeszcze raz. Moduł od 4t nie olewa żadnej iskry. Daje ją za każdym razem kiedy dostanie impuls, jedynie zmienia wyprzedzenie zapłonu wraz ze wzrostem obrotów
  (20-12-2014 11:57:06)paako23 napisał(a):  Ale w teorii nie powinno być różnicy między modułem 4t a2t  
Ale nie powinno być różnicy między modułem 4t a2t 
Jest róznica. 4T ma zmianę wyprzedzenia zapłonu w wiekszosci przypadków realizowaną elektronicznie. Natomiast 2T potrzebuje stałego kąta wyprzedzenia zapłonu więc moduł od 4T moze powodowac rózne i dziwne zachowanie silnika 2t
			  
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 20-12-2014 15:08:03 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |