Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problemy po ponownym włożeniu silnika do ramy !
Autor Wiadomość
Sieniek Offline
Oszołom mopilków
*


Liczba postów: 12
Imię: Kacper
Skąd: Łomża
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #1
Problemy po ponownym włożeniu silnika do ramy !
Tak jak w temacie mam problem z moim ogarem. Do rzeczy wyczyściłem kartery z osadu, brudu (nic nie rozpoławiałem bo nie było potrzeby po prostu z grubsza z zewnątrz) Wymieniłem tłok z pierścieniami wszystko lepiej złożone niż było, ustawiłem przerwę na platynkach 0,4mm. Przy sprzęgle i biegach nic nie ruszałem ale dziś włożyłem silnik do ramy i podłanczam linkę od sprzęgła zakładam łańcuch wbijam 1 ,żeby zobaczyć czy jest na biegu i co nie łapie podkreślam ,że przed wyjęciem z ramy normalnie łapał na biegu nie jechał z górki sam po prstu było tak jak ma być a teraz nie da się na pych i nie blokuje koła i dodam ,że jakoś tak kopniak lekko chodzi. I nie było iskry ( nie podłaczałem kabli od instalacji do iskrownika czy to przez to nie ma iskry przedtem była mocna niebieska). Proszę was o porady jak to wszystko zrobić i co robic ,żeby silnik odpalił jak będzie wszystko ok.

Z góry bardzo dziękuję !
28-12-2012 21:42:15
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
arecki16 Offline
ogarniający ogara ;)
*


Liczba postów: 520
Imię: Arek
Skąd: Dolnyslask
Pojazd: Romet Chart
Post: #2
RE: Problemy po ponownym włożeniu silnika do ramy !
Za bardzo naciągłeś linkę od sprzęgła przy montażu i pewnie ciągnie sprzęgło dlatego kopniak tak lekko chodzi.

http://www.youtube.com/watch?v=mNg3TuXL7Do
28-12-2012 21:46:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Sieniek Offline
Oszołom mopilków
*


Liczba postów: 12
Imię: Kacper
Skąd: Łomża
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #3
RE: Problemy po ponownym włożeniu silnika do ramy !
No tak zapomniałem o tym Smile A z tymi biegami po odpuszczeniu linki powinno być ok a co z tą iskrą ?
28-12-2012 21:49:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Ogar200 by Ogar Offline
Banned


Liczba postów: 281
Imię: Patryk
Skąd: Mazowieckie
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #4
RE: Problemy po ponownym włożeniu silnika do ramy !
iskra hmm,może kable podłączyłeś odwrotnie ? platynki ustaw na oko żeby była malutka przerwa tyci tyci bo one są bardzo czułe na to ,wiem jak mój Smile
28-12-2012 22:01:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
mateusz5625 Offline
.
*


Liczba postów: 1,135
Imię: Mateusz
Skąd: Czarny Młyn
Pojazd: Romet Chart
Post: #5
RE: Problemy po ponownym włożeniu silnika do ramy !
jak kopniak się ślizgał to nie mógł przeciesz kręcić silnikiem to jak mogła być iskra.

Smile zapraszam do śledzenia moich wypraw na facebooku Smile
http://www.facebook.com/chartbymateusz5625


„Kto miłości nie zna, ten żyje szczęśliwy,
I noc ma spokojną, i dzień nietęskliwy”
28-12-2012 22:30:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Sieniek Offline
Oszołom mopilków
*


Liczba postów: 12
Imię: Kacper
Skąd: Łomża
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #6
RE: Problemy po ponownym włożeniu silnika do ramy !
Siemka więc wtedy tydzień temu już go zrobiłem, biegi wchodziły, iska była mocna niebieska, paliwo dostawał to biorę kopię, kopię i nic to wypycham go na ulicę i na pych i też nic tylko brum brum brum pfffff... i tak za każdym razem. Macie jakiś pomysł co to może był? Możliwe jest to ,że nie ma uszczelki pod głowicą w oryginale i jak tak też złożyłem ?
05-01-2013 20:52:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Joker345 Offline
Papier
*


Liczba postów: 328
Imię: Łukasz
Skąd: Ujazd śląski
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #7
RE: Problemy po ponownym włożeniu silnika do ramy !
Możliwe że to zapłon.. a takie pytanie jak bierzesz go na pych to ruszasz rolgazem? ja musze ruszać bo inaczej nie zapali Big Grin

To jest Joker, tego nie ogarniesz.
05-01-2013 23:55:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
szaszlyk1997xd Offline
Nowy
*


Liczba postów: 18
Imię: Łukasz
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Inny
Post: #8
RE: Problemy po ponownym włożeniu silnika do ramy !
Przeczyśc kranik i gaźnik bo to wygląda tak jakby za mało paliwa dostawał .
06-01-2013 00:02:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Sieniek Offline
Oszołom mopilków
*


Liczba postów: 12
Imię: Kacper
Skąd: Łomża
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #9
RE: Problemy po ponownym włożeniu silnika do ramy !
Dobra teraz chcę zrobić ogara tak ,żeby wszystko było z silnikiem idealnie Smile I tu pytanie do mistrzowskiego ustawienia zapłonu?

Mam ustawione na platynkach 0,4mm Smile A chce ustawić zapłon jaki powinien być ten otwarcie zapłonu? ile mm? Nie wiem jak to się fachowo nazywa co tam górny punkt tłoka...? Albo jak nie rozumiecie to co przerwa na platynkach 4mm a drugie ustawienie ile 2,5mm?

I co jeszcze trzeba wyregulować w silniku ,żeby idealnie chodził ? Jaka świeca jest najlepsza?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-02-2013 15:26:30 przez Sieniek.)
03-02-2013 15:22:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Mateusz Offline
Nowy
*


Liczba postów: 26
Imię: Mateusz
Skąd: Połaniec
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #10
RE: Problemy po ponownym włożeniu silnika do ramy !
A u mnie jak stal dlugo to wybierak biegóg sie tak jakby zastal ze rysowal miske oleju i musialem go przekrzywic lekko i dziala jedynka itd.
03-02-2013 22:20:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Dzisiaj 22:12:59
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 55
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: MacRoial
Dzisiaj 21:26:29
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 450
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Dzisiaj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 239
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
Wczoraj 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 371
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 88
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 342
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 490
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 68
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19219
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 89
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 241
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 825
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 77
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 152
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 265

Reklama