Ocena wątku:
- 1 głosów - 4 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[50-T-1] Biegi w silniku 019
|
Autor |
Wiadomość |
lukasz247___
Król leśnych bezdroży :)
Liczba postów: 1,352
Imię: Łukasz
Skąd: Jastrzębie/Łukowica
Pojazd: Romet Chart
|
|
31-05-2011 06:32:00 |
|
|
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,036
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Biegi w silniku 019
Leszek, wodzik w 019 jest o wiele większy od tego z 023 Pozatym, właśnie jedną z największych wad w 019 jest automat, który bardzo szybko ulega uszkodzeniu, i zawsze nie działa jak powinien. Ale może jeszcze nie jest tak źle, zrób tak jak Łukasz mówi, tylko pamiętaj, nie za mocno Jedynka może nawet wchodzić tak żeby ją nogą przytrzymać, ale 2 i 3 ma siedzieć sztywno Ja osobiście w 50t1 mam wystarczająco tyle mocy, że jest 1 i 3 od razu, bo mam ten sam problem, niestety ja już nic nie poradzę, bo zapewne mam powycierane tryby w silniku. To również może być powodem Twoich problemów
- Volvo V70 II
- Honda Transalp 600V
- Romet Kadet 110 Automatic
- Romet Komar
- Romet Ogar 200
- Opel Astra G
*** ...i wtedy rzekł - Nie da się. ~ Tomasso94 ***
|
|
31-05-2011 07:53:49 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|