Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Duet- renowacja
|
Autor |
Wiadomość |
f126
Uczeń
Liczba postów: 163
Imię: Damian
Skąd: Wrocław
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Duet- renowacja
(13-10-2015 12:01:36)Cov napisał(a): Dzięki bardzo za porady
Ale mam jeszcze pytanie, no bo skoro będę musiał dać koła do zaplecenia i centrowania, to czy nie kusiło was aby oddać obręcze do chromowania? Skoro też mieliście pordzewiałe szprychy to obręcze też pewnie nie były idealne...
U mnie nie wyglądają źle, ale mogły by lepiej
Chromowanie takich dwóch obręczy chyba mnie kosztuje majątku... a skoro tyle roboty przy kołach to czy nie zrobić już tego na cacy
Ja akurat temat zardzewiałych szprych przerabiałem na kołach z obręczami alu, które dało się wypolerować, więc nie było kłopotu...
Nie wiem jak bardzo słabe są te twoje obręcze, ale jeśli chrom nie odłazi z nich całymi płatami i nie ma dużych placków gołej, zardzewiałej stali, to proponowałbym najpierw spróbować wyczyścić to wełną stalową. Jeżeli chrom nie jest przeżarty, to efekt takiego czyszczenia jest zaskakująco dobry
Chromowanie nie jest wcale takie tanie jeśli ma być zrobione dobrze (chodzi o grubość i trwałość warstwy). Jeśli obręcze są mocno pordzewiałe, to trzeba je też do chromowania dobrze przygotować. Wg mnie za dużo roboty z tym. Lepiej chyba poszukać starych obręczy w dobrym stanie - tak, zdaję sobie sprawę że to 36 a nie 28 szprych i że dosyć ciężko to dorwać, ale da się - jeździły na tym nie tylko Duety, ale też Karaty, a może i jeszcze co innego.
UPDATE: rzuciłem okiem na pierwsze zdjęcie roweru z tego wątku - jeśli to są te obręcze, to najpierw próbuj czyścić. Z daleka rokują dobrze
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-10-2015 12:58:56 przez f126.)
|
|
13-10-2015 12:48:36 |
|
|
Cov
Nowy
Liczba postów: 19
Imię: Jacek
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Duet- renowacja
Witam
Duecik już złożony, i pierwsza jazda testowa zrobiona. Jest kilka rzeczy do poprawek i regulacji, i w związku z tym mam kilka pytań, niektóre banalne ale wolę się upewnić bo nie pamiętam
zacznę od najprostszych:
1. przednie koło jest na widelcu i piastę dokręcam nakrętką... ale... czy bezpośrednio na widelec nakładam wspornik błotnika- podkładka - nakrętka?
czy
widelec-podkładka- wspornik błotnika-podkładka- nakrętka?
2. z dynama nie świeci mi tylna lampa (żarówka i przewód ok) brak masy przez widelec do ramy, gdzie jest błąd?
3. najtrudniejsze, ale może ktoś ma patent...
sprężyna od napinacza, co zrobić aby była silniejsza? niby napina, ale jakby chciała a nie mogła, i łańcuch ma trochę zwis, i podczas jazdy testowej łańcuch spadł z napinacza.
Jak uporam się z poprawkami wrzucę zdjęcia po renowacji
|
|
11-07-2016 23:47:28 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|