Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Ogar 200] Opór magnetyczny w zapłonie.
|
Autor |
Wiadomość |
Darek1
Technik
Liczba postów: 638
Imię: Darek
Skąd: Bieszczady
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
16-01-2014 22:06:53 |
|
|
BigSoft
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 1,004
Imię: Przemo
Skąd: SI
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Opór magnetyczny w zapłonie.
Przykład z 027. Fabryczna prądnica:
2 cewki, moc 25W;
2 cewki, moc ok 10W;
1 cewka CDI, moc kilka watów, pewnie z 5W.
Impulsator - pomijalne obciązenie;
Po przeróbce: 6 cewek, moc łączna ok 120W. Magneto oryginalne, wzrostu zużycia paliwa nie zauważyłem, spadków osiągów też nie. Silnik pracuje poprawnie, nawet na biegu jałowym. Jakieś pytania? ;]
Śmiało przerabiaj. Głównym problemem będzie rozmiar rdzeni cewek, ilość zwojów itd - bo jest bardzo ciasno w karterach 223. Jak Ci się uda 60W pociągnąć z tego to i tak będzie dobrze.
citroen-XM.pl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-01-2014 22:29:39 przez BigSoft.)
|
|
16-01-2014 22:28:51 |
|
|
kokosek
Минск 125
Liczba postów: 1,639
Imię: Eryk
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Inny
|
|
16-01-2014 23:24:19 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|