Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Rozkręcanie sterów
|
Autor |
Wiadomość |
DamianPGN
Nowy
Liczba postów: 47
Imię: Damian
Skąd: Gniezno
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Rozkręcanie sterów
(05-09-2013 21:48:05)DaFiX napisał(a): O kurw ;o
2'o : Stery, czasem nie ucinaj widelca brzeszczotem jak to zrobiłeś z mostkiem (po co?). Klucze rometowskie/zzrowskie masz? Tam jest klucz do sterów i nim to odkręcisz. Chyba, że Ci nie zależy to przecinak i młoteCZEK (nie młotek). Przecinak wkładasz w te "otworki" i leciutko uderzasz młoteczkiem aby się odkręciło. Jednak ja potem takich sterów bym nie założył, widząc to co zrobiłeś z mostkiem.
Jak coś robisz, to rób porządnie. Nie szukaj drogi na skróty, szukaj obejścia! Większość "narzędzi" do rozbiórki starego roweru zrobisz samemu. Podałem przykład ze ściągaczem.
(05-09-2013 22:04:50)Wojtek3362 napisał(a): Mostek naprawdę nie potrzebnie ucinałeś, ale jak już to jak spojrzysz się w środek tej rurki zobaczysz że jest na dole jakiś metalowy element (poświeć sobie latarką), tam wkładasz jakiś pręt czy wkrętak jak ci go nie szkoda i walisz młotkiem aby wybić ten "klin", wtedy bez problemu wyjdą resztki mostka.
A jak powinien wyglądać mostek, nie myślcie, że cokolwiek ucinałem. Taki rower kupiłem, i teraz się męczę.
(05-09-2013 22:13:41)DaFiX napisał(a): (...) Nie chciałbyś przypadkiem uszkodzić gwintu, co jest bardzo łatwe, ściągaczem natomiast o to się nie martwisz, o ile dobrze go użyjesz
Pisałem już, że gwint jest do d... i będzie nowy, więc czy młotek czy ściągacz to nie ma różnicy.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-09-2013 06:43:31 przez DamianPGN.)
|
|
06-09-2013 06:42:45 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|