Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
KTM 125 LC2 (Sting) seler1500 - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Inne jednoślady PRLu (/forumdisplay.php?fid=174)
+--- Dział: Inne - Nasze sprzęty (/forumdisplay.php?fid=193)
+--- Wątek: KTM 125 LC2 (Sting) seler1500 (/showthread.php?tid=52313)



KTM 125 LC2 (Sting) seler1500 - seler1500 - 08-07-2021 23:22:29

Cześć i czołem!
Kolejne znalezisko do odgratowania - KTM 125 LC2, który kiedyś był Stingiem (supermoto z obrzydliwą lampą)



a przez poprzedniego właściciela został przystosowany do zawodów - przednie zawieszenie najprawdopodobniej WP 48 (ale chgw, ciężko stwierdzić). Obie obręcze alu na szprychach 4,4 mm, tylne zawieszenie fabryczne Paioli MC56 z przeróbką pozwalającą na regulację ciśnienia (wentyl Big Grin), reszta seryjna. Silnik seryjny wypust od KTM aka lekko przerobiony silnik z DT125 z innymi deklami, z rozrusznikiem i bez kopki (!).



Oczywiście w takim stanie jest po "ogarnięciu", było sporo problemów:
-linka sprzęgła naprawiona zaciskiem linowym,
- uszkodzona uszczelka głowicy,
- uszkodzony korek chłodnicy,
- zatkany jeden z kraników (są dwa, jeden na jedną "komorę" baku),
- totalnie zawalony syfem gaźnik,
- filtr powietrza przypominający bardziej kawałek smoły,
- brak siedzenia (dopasowałem z SX250),
- brak właściwego mocowania filtra powietrza (pewnie wydrukuję "klatkę" na gąbkę jaką mają inne crossówki),
- brak prowadnicy łańcucha (dokupiona używana)
- krzywa i dziurawa chłodnica (wyprostowałem i zlutowałem),
- boczki pomalowane farbami plakatowymi (serio...) - zmyłem
- trytytki zamiast mocowań boczków - naprawiłem gwinty i dopasowałem śruby,
- źle poprowadzona linka gazu (dodawał sobie gazu przy skręcaniu - poprawiłem)
I od siebie dorzuciłem handbary i piankę na kierownicę. Od razu lepiej Smile
Pobawiłem się też w uszczelnienie i wypolerowanie dyfuzora.



Jako tako to jedzie, sporo pali jak to 2T, i do dołożenia kopka, bo brak kopki w takim sprzęcie to nieporozumienie.
cdn


RE: KTM 125 LC2 (Sting) seler1500 - Debesta - 09-07-2021 16:50:27

Noo w końcu normalny motocykl po osiemdziesiatce. To powinno fruwać, a nie jako tako jeździć, baw sie z zaworem wydechowym. Za kwotę całego mechanizmu rozruchowego, kupiłbym dobry akumulator, sprawdzil/naprawil kasowanie i jeszcze cos kasy by zostało. Jak masz rozrusznik to po co kombinować.
Lc2 to jest kot, zawsze go chciałem miec zamiast Dt, w której zawieszenie jest bo jest.


RE: KTM 125 LC2 (Sting) seler1500 - seler1500 - 09-07-2021 18:37:49

Fruwa to 125 2T wyczynowe, to był endurak więc wiesz Big Grin Z trójki na koło leci, vmax te 125-130, więc myślę że przyzwoicie. Rozrusznik do regeneracji, elektryka do odbudowania, aku brak, więc trochę roboty będzie. Zawór tymczasowo w pełni otwarty (patrzyłem przez wydech).


RE: KTM 125 LC2 (Sting) seler1500 - Debesta - 09-07-2021 19:18:46

Fruwa to 250 2T, chodziło mi ze w porównaniu do dt 80 to fruwa asz asz.