Nowe Enduro Szymona - Suzuki RM
|
Autor |
Wiadomość |
Odrestaurator
Majster
Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
|
RE: Nowe Enduro Szymona - Suzki RM
Witam
Silnik już odpalony, niestety pojawiły się przedmuchy pod głowicą więc uszczelka do wymiany... Ale przejdźmy do sedna sprawy. Muszę zrobić blokadę bębna w tylnym kole. Wcześniej po drugiej stronie wahacza była wspawana taka tulejka a na nią nałożony płaskownik przykręcony do bębna. To samo chcę zrobić po drugiej stronie wahacza, z tym że, nie mam jak przyspawać tej tulejki do wahacza bo jest on aluminiowy a nie mam dostępu do odpowiedniej spawarki. Pomyślałem więc że można przewiercić wahacz wiertłem, fi7 i nagwintowałbym sobie to na m8, wkręcił tam sobie śrubę, dał wie podkładki, tulejkę na nią i na koniec nakrętkę z klejem, było bo idealnie. Nie wiem tylko jak z wytrzymałością wahacza - czy ten otwór może jakoś drastycznie wpłynąć na jego wytrzymałość? zginanie, pękanie? Na zdjęciu poniżej zaznaczyłem miejsce w którym chciałbym wykonać otwór, pod środku w pionie i poziomie wahacza:
Co o tym sądzicie? może jakiś inny pomysł? oryginalnie był to bardzo długi płaskownik który był zamontowany do wałka od hamulca nożnego, ale wydaje mi się że rzemieślniczo ciężko było by mi to zrobić i uważam to trochę za niepraktyczne, musiałbym ograniczać przesuwanie się tego płaskownika itd.
Mój Simson
YT: POLMOZBYT
|
|
16-04-2018 00:47:53 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Nowe Enduro Szymona - Suzki RM - Odrestaurator - 16-04-2018 00:47:53
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|