Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Odpowiedz 
Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i
Autor Wiadomość
Tomaszabc Offline
Nowy
*


Liczba postów: 117
Imię: Tomek
Skąd: Łuków
Pojazd: Romet Pony
Post: #1
Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i
Witam, odnalazłem takie normy, gdyby ktoś chciał w pdf to pisać do mnie na pw.

Mam problem ze zdjęciami, możliwe, że google usunęło możliwość wklejania linków bezpośrednich.
link do albumu:
https://goo.gl/photos/nYhw2AvfbQYHEGwd6

Kurek paliwa

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-11-2016 18:31:25 przez Tomaszabc.)
28-11-2016 18:22:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 10 użytkowników postawiło piwo Tomaszabc za ten post.
Reklama
rafi555 Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,551
Imię: Rafał
Skąd: Długosiodło
Pojazd: Romet Pony
Post: #2
RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i
bardzo przydatne materiały
28-11-2016 19:04:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Tomaszabc Offline
Nowy
*


Liczba postów: 117
Imię: Tomek
Skąd: Łuków
Pojazd: Romet Pony
Post: #3
RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i
https://www.dropbox.com/s/qj2u21rv5g3hc2...t.rar?dl=0

Wrzucam link z normami, tu jest ich więcej
Jest norma od pompek, kierownic, obręczy itd
28-11-2016 21:27:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Tomaszabc za ten post.
nie_mientki Offline
Master
*


Liczba postów: 6,123
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1

Forumowy Garaż: 6
Post: #4
RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i
Czyżbyś na uczelni dokopał się do zasobów ebukowych?

Big Grin

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
28-11-2016 23:11:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Tomaszabc Offline
Nowy
*


Liczba postów: 117
Imię: Tomek
Skąd: Łuków
Pojazd: Romet Pony
Post: #5
RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i
Owszem Big Grin Politechnikowo Lubelskich Big Grin, wątpię żebym łamał tym prawa autorskie firmy która już nie istnieje.
Piszę pracę inżynierską, modeluję ramę w Catii, zmieniam mocowanie silnika w ramie motorynki żeby wyeliminować obcieranie karteru przez łańcuch i sprawdzam wytrzymałość w programie Abaqus.
Szukałem informacji i znalazłem te normy Tongue
Ogólnie to piszę teorię z angielskiej książki Motorcycle Handling and Chassis Design która w necie kosztuje od 1000 do 3000 euro za sztukę Big Grin. Nie stać mnie, nie ma w bibliotece więc udało mi się znaleźć w necie pdfa Big Grin
29-11-2016 07:24:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
nie_mientki Offline
Master
*


Liczba postów: 6,123
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1

Forumowy Garaż: 6
Post: #6
RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i
Jaki kierunek? Kto jest promotorem?

Idziesz potem na magisterkę?

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
29-11-2016 09:34:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Tomaszabc Offline
Nowy
*


Liczba postów: 117
Imię: Tomek
Skąd: Łuków
Pojazd: Romet Pony
Post: #7
RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i
Też studiowałeś na Pollub?

dr. Nieoczym jest promotorem. Kierunek Mechanika i Budowa Maszyn. Inżynierka jest pracą odtwórczą głównie więc taki sobie temat wybrałem. Pomierzę ramę, zamodeluję, policzę. Myślę, że najwięcej pracy będzie z teorią.

Planuję zakończyć edukację na inżynierze i iść do warsztatu samochodowego. Brzmi trochę słabo ale dziś dobry mechanik (a takim chcę być) ma wszędzie dobrze płatną, nie ciężką i ciekawą pracę z możliwością otwarcia własnego warsztatu kiedyś.

Z tego co mi wiadomo magisterka to w gruncie rzeczy powtórka tego co było tylko rozwinięcie czyli np. zamiast całek drugiego stopnia to trzeciego, zamiast rysować reduktor o zębach prostych to rysujemy reduktor o zębach skośnych. Na pewno jest też kilka ciekawych przedmiotów ale.... każda sroczka swój ogon chwali (i wybór). Z tego co obecnie widzę to na magisterkę idzie się bo nie wiadomo co robić po inżynierze z racji, że niewiele praktycznych rzeczy się dowiedzieliśmy ale jestem w tym poglądzie osamotniony, większość uważa, że horyzonty się rozszerzą.
Po magisterce kiedy ktoś kompletnie jest nieprzygotowany do życia i ma głowę nabitą informacjami to może pójść na doktora a po doktorze zostać na uczelni jako nauczyciel/wykładowca/pracownik naukowy/pan Heniu od ustawiania maszyny.

Ja już mam dość bezsensownych przedmiotów, przestarzałej wiedzy. Moje studia zakończyły się gdzieś na 5 semestrze, potem to już było przeciąganie.

Przykłady obecne- w poprzednim semestrze projektowałem proces produkcyjny mleka, w tym zamiast pracy w programie komputerowym abaqus (mamy tylko 9 godzin w semestrze czyli 3 zajęcia a 45 godzin wykładu z tego przedmiotu gdzie wykładowca nie wie już o czym ma mówić bo ile można razy tłumaczyć co to znaczy MES Big Grin ) uczymy się optymalizacji konstrukcji metodą graficzną z lat 60 Big Grin, projektowałem mieszadło do miodu i robiłem prezentacje na temat silosów do zboża i wałów mieszadeł.
Często problem z bezsensownymi przedmiotami wynika z tego, że są na uczelni katedry, wykładowcy którzy muszą coś robić a sami niewiele wiedzą o rzeczywistości i wciska się ich w plan zamiast zwiększenia ilości zajęć ciekawych i rozwijających.

Najważniejsze i najciekawsze przedmioty dla mnie (czasem też trudne): Inżynieria materiałowa (budowa atomu, sieci krystalicznej), Wytrzymałość materiałów, Mechanika, Spawalnictwo i odlewnictwo, Komputerowe wspomaganie projektowania.
29-11-2016 09:58:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
nie_mientki Offline
Master
*


Liczba postów: 6,123
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1

Forumowy Garaż: 6
Post: #8
RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i
Z bardziej idiotycznych rzeczy powiem że na magisterce (teraz robię) mamy WF.

Tak. W dodatku na zaocznych.

W dodatku w niedzielę wieczorem.

W dodatku po dwugodzinnym okienku.

I wymigać się nie da, jak ktoś przyniósł L4 to musi tam siedzieć. Dramat.

Robię tego magistra na złość Jurkowi, będzie przypał że taki ja ma taki stopień jak on i będzie się musiał chłop doktoryzować Big Grin

Aha. Ja pisałem inżynierkę o montowaniu wyciągarki w moim Uazie. Promotorem był dr Gardyński, ale broniłem się w katedrze PKM bo taki temat zbliżony do tego.

A Mario vel Borat zawsze na propsie.

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
29-11-2016 10:23:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Tomaszabc Offline
Nowy
*


Liczba postów: 117
Imię: Tomek
Skąd: Łuków
Pojazd: Romet Pony
Post: #9
RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i
Standard, nawet jak masz złamaną nogę to powinieneś siedzieć i patrzeć się.

Borat na propsie, dlatego poszedłem do niego Big Grin

No te studia nie są takie złe ale jak już się je skończy Smile bo w trakcie to mnóstwo kuriozów się dzieje Big Grin
30-11-2016 10:41:15
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
lokomotion Offline
Nowy
*


Liczba postów: 2
Imię: Jakub
Skąd: Łomianki
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #10
RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i
Wracając do tematu.
Ostatnio montowałem zamiennik oryginalnych podnóżków do Rometa Ogara 200 i te z netu były o 20% mniejsze.
Możliwe, że zamówiłem od jakiejś motorynki czy tam były takie same jak w ogarze?
05-01-2017 13:59:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Bresio95 Offline
Moderator
Moderatorzy


Liczba postów: 712
Imię: Mateusz
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Komar

Forumowy Garaż: 4
Post: #11
RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i
Te zamienniki są mniejsze.
02-02-2017 11:17:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Jednoślad miesiąca
Kwiecień - komarinho

Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
jak naprawic licznik jawa...
Ostatni post: Sznyc
Dzisiaj 21:16:35
» Odpowiedzi: 20
» Wyświetleń: 391
Jaki przód do ogara 200 b...
Ostatni post: Odrestaurator
Dzisiaj 21:00:37
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 32
Tuning wedlug salka male ...
Ostatni post: Odrestaurator
Dzisiaj 20:53:44
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 21
Wiejski tjuning
Ostatni post: rafi555
Dzisiaj 20:34:34
» Odpowiedzi: 1868
» Wyświetleń: 391425
FLAMING 72r uratowany ze...
Ostatni post: Rajmunder
Dzisiaj 20:30:17
» Odpowiedzi: 58
» Wyświetleń: 7904
Cylinder
Ostatni post: rafi555
Dzisiaj 20:27:58
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 197
Romet Pony
Ostatni post: seler1500
Dzisiaj 19:56:23
» Odpowiedzi: 78
» Wyświetleń: 6173
Koncepcja przeróbki
Ostatni post: Motorowerzystka
Dzisiaj 19:47:54
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 68
BMX Eksport
Ostatni post: bimber
Dzisiaj 19:36:36
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 20
nie odpala ogar 200 olej ...
Ostatni post: seler1500
Dzisiaj 19:35:14
» Odpowiedzi: 48
» Wyświetleń: 456
Schemat urządzenia do roz...
Ostatni post: seler1500
Dzisiaj 19:31:54
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 2380
Motocykl i żaglowiec
Ostatni post: Motorowerzystka
Dzisiaj 19:31:11
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 168
pompka krutka czy długa
Ostatni post: remix301
Dzisiaj 19:14:44
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 18
Części Ogar 205
Ostatni post: Jestem Marek
Dzisiaj 16:37:54
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 223
Motorowerzystka i cińcik ...
Ostatni post: stqc
Dzisiaj 16:23:32
» Odpowiedzi: 90
» Wyświetleń: 14684

Zapraszamy

Reklama