Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cieknący kranik i biegi w Komarze
Autor Wiadomość
Artur Offline
Zachmurzony
*


Liczba postów: 2,388
Imię: Artur
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny
Post: #1
Cieknący kranik i biegi w Komarze
Otóż dwie sprawy dotyczące Komara 2350 (silnik S38 na kopkę) Wink

1) Cieknie mi kranik. Na łączeniu z bakiem, z samej wajchy i ze tego zbiorniczka. O co chodzi? Da się temu jakoś zaradzić? Dokręcony do baku jest już tak mocno, że dźwigienka prawie że w prawą stronę patrzy...
2) Nie wchodzi jedynka. Znaczy się, ostatnio raz na jakiś czas wchodziła, ale trzeba podważyć ten wystający dzyndzel z silnika, aby weszła. Rączką nie chce - za duży opór stawia. Dwójka i luz wchodzą bez kłopotu.

Moje aukcje na Allegro / Kalkulator spalania 2T/4T
02-10-2012 17:42:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
tramwajarz Offline
Król Śmieciarek xd
*


Liczba postów: 2,145
Imię: Daniel
Skąd: Rzgów/k.Łodzi
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #2
RE: Cieknący kranik i biegi w Komarze
Kolego 2 uszczelki i powinno pomóc,choć ja chyba uszczelek nie mam i nie cieknie.

Romet 50-T1 1979

Honda SFX 50 1995

Derbi GPR 50
2003

Romet Sport 1986
02-10-2012 17:49:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
MotorynaEdzia Offline
Komar 2375
*


Liczba postów: 68
Imię: Adrian
Skąd: Kuj-Pom
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #3
RE: Cieknący kranik i biegi w Komarze
dokręć te dwie śrubki krzyżowe w kraniku co trzymają dwigienke (byle nie za mocne bo jej później nie ruszysz) powinno nie cieknąć od strony dźwigienki , jak co to kup jeszcze uszczelki do kranika nowe


Jeśli Pomogłem Kliknij ,,Pomógł''
02-10-2012 17:57:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
tramwajarz Offline
Król Śmieciarek xd
*


Liczba postów: 2,145
Imię: Daniel
Skąd: Rzgów/k.Łodzi
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #4
RE: Cieknący kranik i biegi w Komarze
(02-10-2012 17:57:31)MotorynaEdzia napisał(a):  dokręć te dwie śrubki krzyżowe w kraniku co trzymają dwigienke (byle nie za mocne bo jej później nie ruszysz) powinno nie cieknąć od strony dźwigienki , jak co to kup jeszcze uszczelki do kranika nowe

Czytaj dokładnie-leci mu na łączeniu bak kranik kranik-odstojnik

Romet 50-T1 1979

Honda SFX 50 1995

Derbi GPR 50
2003

Romet Sport 1986
02-10-2012 18:09:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Artur Offline
Zachmurzony
*


Liczba postów: 2,388
Imię: Artur
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny
Post: #5
RE: Cieknący kranik i biegi w Komarze
Tramwajarzu,
Artur napisał(a):Na łączeniu z bakiem, z samej wajchy i ze tego zbiorniczka.
Smile

Śrubki już dokręciłem na tyle mocno, że dźwignia ledwo chodzi, a i tak cieknie...

Moje aukcje na Allegro / Kalkulator spalania 2T/4T
02-10-2012 19:59:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
adex.1997 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 117
Imię: Adrian
Skąd: Leszno (Okolice)
Pojazd: Romet Komar
Post: #6
RE: Cieknący kranik i biegi w Komarze
2. Przyczyna że ciężko ci 1 wchodzi może być taka że masz za mocno pogiętą linkę od biegów. Ja tak miałem. Weź go odczep i go powieś na luz jeśli będzie dobrze to go odpowiednio przymocuj by nie był za dużo gięty.
07-10-2012 17:48:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Czajka 1974 - szczegółowy...
Ostatni post: zaz
Wczoraj 23:38:16
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 29
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: Franek P
Wczoraj 22:41:59
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 214
Co to za rower?
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 21:44:07
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 60
Skorupa lampy przód komar...
Ostatni post: joozek
Wczoraj 21:32:58
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 306
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 20:52:44
» Odpowiedzi: 24
» Wyświetleń: 1187
Romet ogar 205 nie zapala...
Ostatni post: tramwajarz
Wczoraj 20:31:29
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 192
Poszukuję wszelakiej doku...
Ostatni post: przemekprzybysz52
Wczoraj 12:22:43
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 310
Nierówna praca silnika
Ostatni post: Wodnik
Wczoraj 09:45:37
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 70
Komar po szlifie na dotar...
Ostatni post: jurecky
18-05-2024 22:16:31
» Odpowiedzi: 155
» Wyświetleń: 14409
Wał korbowy
Ostatni post: Wodnik
18-05-2024 13:49:21
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 143
brak przedniego światła
Ostatni post: skowron
17-05-2024 09:55:06
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 283
[K] Kupię cylinder silnik...
Ostatni post: Wodnik
17-05-2024 00:57:21
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 92
[K] Kupię cylinder silnik...
Ostatni post: robnaw205
16-05-2024 23:50:05
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 810
Gdańska 205-tka :)
Ostatni post: buras_tft
16-05-2024 20:21:34
» Odpowiedzi: 31
» Wyświetleń: 22961
Remont silnika 019
Ostatni post: marcin1479
16-05-2024 06:08:52
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 1958

Reklama