Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
Autor Wiadomość
Ryderus Offline
Nowy
*


Liczba postów: 42
Imię: Dominik
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Romet Pony
Post: #1
czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif?
15-09-2012 15:31:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Przemi998 Offline
Komarowiec
*


Liczba postów: 5,103
Imię: Przemek
Skąd: Zakrzewo
Pojazd: Romet Komar
Post: #2
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
to zależy jaki jest luz i czy cylinder ma gładź
a czemu wymieniasz pierścienie???
15-09-2012 15:35:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Ryderus Offline
Nowy
*


Liczba postów: 42
Imię: Dominik
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Romet Pony
Post: #3
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
dzwonia
wiadomosc za lkrotka
15-09-2012 15:45:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Romet_Pegaz Offline
Maniak polskich samochodów
*


Liczba postów: 225
Imię: Wiktor
Skąd: Łódź
Pojazd: Romet Pegaz
Post: #4
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
Wymiana tłoka a pierścieni - chyba jest różnica. Myślę że wytłumaczyłem. W ogóle to zobacz czy ma dobrą komprechę, to takto wymienisz sobie tłok Smile

Pamiętaj Romeciarzu młody,
że Romet nigdy nie będzie jeździł tak szybko jak samochody,
i nie ma co go piłować,
bo można tego później żałować

Mój 16-calowy potwór!
15-09-2012 16:00:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Rammbo Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 305
Imię: Konrad
Skąd: Zaostrów
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #5
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
Niby dlaczego?
A wiesz wogule co to znaczy szlif cylindra?
15-09-2012 16:03:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
mateusz5625 Offline
.
*


Liczba postów: 1,135
Imię: Mateusz
Skąd: Czarny Młyn
Pojazd: Romet Chart
Post: #6
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif

Smile zapraszam do śledzenia moich wypraw na facebooku Smile
http://www.facebook.com/chartbymateusz5625


„Kto miłości nie zna, ten żyje szczęśliwy,
I noc ma spokojną, i dzień nietęskliwy”
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-09-2012 16:54:13 przez mateusz5625.)
15-09-2012 16:53:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,866
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
Post: #7
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
tylko pamiętaj że po trzecim szlifie to cylinder na śmietnik idzie bo czwarty to jest bezsens
15-09-2012 18:14:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Rudy102 Niedostępny
ASSKICKER


Liczba postów: 618
Imię: Paweł
Skąd: United States of America
Pojazd: Inny
Post: #8
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
Znowu szpanujesz nie wielką wiedzą?

Po wymianie samych pierścieni nie musisz robić szlifa.
15-09-2012 18:16:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,866
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
Post: #9
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
niczym nie szpanuje tylko że trzeci szlif to max
15-09-2012 18:36:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Przemek Niedostępny
Klubowicz
*


Liczba postów: 1,740
Imię: Przemek
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Chart
Post: #10
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
To po co sa tloki na 4 szlif? Zeby sobie na polce postawic?

15-09-2012 18:37:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Błażej Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,532
Imię: Błażej
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Inny
Post: #11
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
A te niby "60" z allegro to co ? cylinder o średnicy 40mm !
Skoro seryjny oryginał ma 38 mm i zrobisz mu IV szlif czyli każdy tłok ma więcej o 0.5mm masz w serii 4 szlif.. Tulei zostaje nawet jeszcze na VI szlif, ale niestety takich tłoków nie robią
15-09-2012 19:21:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Romet_Pegaz Offline
Maniak polskich samochodów
*


Liczba postów: 225
Imię: Wiktor
Skąd: Łódź
Pojazd: Romet Pegaz
Post: #12
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
(15-09-2012 16:03:40)Rammbo napisał(a):  Niby dlaczego?
A wiesz wogule co to znaczy szlif cylindra?

Chyba mnie nie zrozumiałeś kolego Big Grin

A ty wiesz co to ortografia ? :F

Pamiętaj Romeciarzu młody,
że Romet nigdy nie będzie jeździł tak szybko jak samochody,
i nie ma co go piłować,
bo można tego później żałować

Mój 16-calowy potwór!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-09-2012 19:36:22 przez Romet_Pegaz.)
15-09-2012 19:35:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Rammbo Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 305
Imię: Konrad
Skąd: Zaostrów
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #13
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
Sry za ort. Przy samej zmianie pierścieni nie widzę sensu robienia szlifu(o ile cylinder nie ma rys).
15-09-2012 22:40:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Błażej Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,532
Imię: Błażej
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Inny
Post: #14
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
A nie wpadłeś na to, że może mieć próg ?
15-09-2012 22:48:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Rammbo Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 305
Imię: Konrad
Skąd: Zaostrów
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #15
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
Jaki znowu próg?
19-09-2012 21:42:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Junak M10 sprzęgło
Ostatni post: ZielonyTRN
Dzisiaj 19:28:59
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 12
Dziurawy bak Ogar 200
Ostatni post: romek
Dzisiaj 18:59:46
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 29
Finanse forum
Ostatni post: romek
Dzisiaj 12:08:39
» Odpowiedzi: 100
» Wyświetleń: 38826
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: Fearevil
Dzisiaj 10:54:28
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 133
Wigry 2 1975
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 05:11:15
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 64
Króciec JAWA50/Ogar200-Am...
Ostatni post: Fearevil
Dzisiaj 00:20:20
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 174
[K] Części do rowerka Smy...
Ostatni post: Piotrekdriver1
Wczoraj 21:32:13
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 76
Instrukcje do Rometów
Ostatni post: kawu26
Wczoraj 11:46:24
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 68403
cześć
Ostatni post: kawu26
Wczoraj 11:03:33
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 61
Współczesny tłumik do Rom...
Ostatni post: tramwajarz
13-09-2025 19:51:15
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 251
Moja nowa dojazdówka (Oga...
Ostatni post: grissley
11-09-2025 13:41:55
» Odpowiedzi: 45
» Wyświetleń: 2903
Ogar 205 1987
Ostatni post: romek
11-09-2025 09:22:55
» Odpowiedzi: 60
» Wyświetleń: 8201
Naklejki do Jubilata 2 19...
Ostatni post: zaz
11-09-2025 05:24:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 166
Gaźnik
Ostatni post: marcin1479
07-09-2025 10:10:48
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 367
[K] Romet 50TS1/części
Ostatni post: komarek54
06-09-2025 16:38:52
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 234

Reklama