Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Ankieta: Który motorower będzie nabardziej bezproblemowy w eksploatacji?
50T-1 (019)
Ogar 200
Ogar 205
[Wyniki ankiety]
Uwaga: To jest publiczna ankieta, więc każdy może zobaczyć na co zagłosowano.
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
Autor Wiadomość
grz3513k Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 161
Imię: Grzegorz
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #76
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
(Wczoraj 19:59:57)grissley napisał(a):  No i grz3513k miał dużo lepsze oko ode mnie do wyłapywania min (dzięki!). Czyli odpuszczam. Nie ma problemu Big Grin

Na tę chwilę jest w takim razie chyba tylko ten:
https://www.olx.pl/d/oferta/romet-ogar-2...6frNo.html
za trójkę do ewentualnego wzięcia. Do tej trójki doliczyłbym na start od razu malowanie (1700) i remont silnika, zapłon i gaźnik (2-2.5tys). To już siódemka. No i koszt wypożyczenia jakiegoś busa, żeby to przewieźć (300zł?).
Jakbym miał pewność, że za te siedem będzie żyleta to bym brał. Ale takiej pewności też brak Wink

Jeżeli koniecznie chcesz go wziąść to targuj się poniżej 3000zł, ogłosznie już długo "wisi" na portalach ogłoszneniowych na facebooku gosciu chciał zaniego najpierw 3900zł ale powoli jak widać zchodzi z ceny więc będzie bardziej skory do negocjacji chcąc się go pozbyć. Z tego co mi tu nie pasuje to: klamki z komara, pomalowna stopka centralna,bagażnik i pręt od wydechu na czarno, zniszczony ogranicznik głowki ramy widać to po tym jak mocno się skręca kierownica, osłona łąńcucha z innego ogara 200, prawie łyse opony, rdza wyłażąca w wielu miejscach, brak gumowych osłon przednich teleskopów więc i tulejki będą w słabym stanie, spawana dźwignia zmiany biegów, instalacja elektryczna zrobiona na żólto-zieloną taśmę izolacyjną, urwany chlapacz z tyłu w 33,3% tzn trzyma się na 2 nitach zamiast 3, rozdarty pokrowiec siedzenia w jedym miejscu ale to dosłownie leciutko, powoli nabierające rdzy kolanko, brak linki prędkościomierza no i kurde trochę dużo rdzy mówiłem już? Wink
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Wczoraj 21:52:43 przez grz3513k.)
Wczoraj 21:38:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
romek Offline
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,634
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #77
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
Ja Kadeta szukałem kilka miesięcy...pozornie idealny egzemplarz okazał się niezła minąWink a niedługo potem zaczęły wypływać wspaniałe egzemplarze , gdzie wcześniej nie było dużego wyboru
Wczoraj 22:53:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
grissley Offline
Nowy
*


Liczba postów: 36
Imię: Roman
Skąd: Olsztynek
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #78
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
@grz3513k - jeszcze raz dzięki
@romek - fakt, ale ja w Polsce jestem tylko w wakacje, i to nie całe. Albo coś ustrzelę teraz, albo w święta, albo za rok. Brak opcji pośrednich...


Aaale...
Właśnie właściciel tego:
https://www.olx.pl/d/oferta/romet-ogar-2...6qVsj.html
esemesnął mi, że nadal aktualne. Czyli oglądacz nie wziął (ciekawe czemu). Chyba lepsza opcja od tego pomarańczowego za trójkę? Tylko właściciel jakiś po głosie niepewny, ale może to bez znaczenia. Dodatkowy plus to odległość - rzut beretem...
Wczoraj 23:12:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
romek Offline
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,634
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #79
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
No to ja w twojej sytuacji bym się nie zastanawiał tylko jechał jutro

Pewnie nie jest na chodzie ale i tak zakładasz remont silnika, widzę obręcze są nie za ciekawe pod względem chromu ale najwyżej to ogarniesz

Cena moim zdaniem ok
Wczoraj 23:17:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Quake96 Offline
Pyr pyr, wrum, wrum :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,766
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #80
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
Ten wygląda najlepiej ze wszystkich. Jest najbardziej autentyczny i od razu widać, że to faktycznie 1985. Wszystko tu pasuje, no może ja dalej nie rozumiem tych wszystkich cen, ale na tle tego co powysyłałeś to jedź, pakuj na busa i zabieraj. To nie kawasaki przecież, nawet jak będzie silnik trup to ogarniesz.

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
Wczoraj 23:38:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Quake96 za ten post.
grissley Offline
Nowy
*


Liczba postów: 36
Imię: Roman
Skąd: Olsztynek
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #81
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
Właściciel jest bardzo słabo kontaktowy. Raz tylko udało mi się dodzwonić, rozmawia się też ciężko. Spróbuję się jutro z nim dogadać, jak się uda to może w sobotę po to pojadę.

Jak rozpoznać przebite numery (poza takimi oczywistymi, gdzie stary numer jest widoczny pod nowym)? Macie jakieś fotki z przykładami może? Bo jak już pojadę to sprawdzę przede wszystkim czy prosta rama, czy papiery w porządku i te numery. Ogólnie kiepsko u mnie z taką spostrzegawczością jaką powyżej prezentował np grz3513k
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Dzisiaj 01:18:30 przez grissley.)
Dzisiaj 01:16:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
grz3513k Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 161
Imię: Grzegorz
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #82
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
grissley jak coś to służe pomocą, dla mnie to żaden problem Big Grin mogę ci podać numer na priv to ci mogę za dnia wytłumaczyć jak masz jakieś pytania mimo, że jesteś w wieku mojego taty to myśle że sie dogadamy. A z tym ogarem to się nie zastanawiaj tylko bierz, bo stan jest przyzwoity
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Dzisiaj 01:35:28 przez grz3513k.)
Dzisiaj 01:33:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
grissley Offline
Nowy
*


Liczba postów: 36
Imię: Roman
Skąd: Olsztynek
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #83
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
A Ty qrde skąd wiesz w jakim ja wieku jestem loo blink wtf radocha lol2
Jak dostanę nr tel to na pewno zadzwonię Big GrinBig GrinBig Grin

Niepokoi mnie dziwność właściciela tego motorka, ale będę jutro go ścigał, się zobaczy.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Dzisiaj 01:39:58 przez grissley.)
Dzisiaj 01:39:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
romek Offline
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,634
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #84
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
Jak jest w oryginalnym lakierze to będziesz widział czy było coś malowane w tym rejonie. Numer powinien być też nabity dość głęboko, młotkiem tak nie zrobisz w tak grubej blasze. Inaczej. Z drugiej strony główki ramy jest nabity napis POZIOM N. Numer ramy powinien być nabity w podobny sposób.

Sprawdź też czy numery się zgadzają z tymi w dowodzie. Jedyne co może się różnić to brak wpisanego w dowód prefiksu z rocznikiem, ale to nie jest duży problem. Tak samo jeśli w dowodzie są jakieś błędy np. błędny model czy jakieś masy. Da się to poprawić bez większego problemu.

Ramę w sumie ciężko ocenić czy prosta nawet na żywo jeśli jest złożony, wizualnie popatrz czy nie ma śladów malowania na spawach oraz czy na żywo nie jest złozony w sensie czy przód jest wysunięty jak ma być, czy się nie wgial do środka.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Dzisiaj 08:14:10 przez romek.)
Dzisiaj 08:12:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: schabowy07 , 3 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Naprawa renowacja Ogar 20...
Ostatni post: Perkoz1984
Dzisiaj 21:17:32
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 6
Kupię pilnie 4 odblaski s...
Ostatni post: Kasztan
Dzisiaj 19:17:23
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 18
Automat zmiany biegów Oga...
Ostatni post: Szymon_komar
Dzisiaj 10:28:41
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 58
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 08:12:01
» Odpowiedzi: 83
» Wyświetleń: 2284
potrzebuje pomocy
Ostatni post: romek
Dzisiaj 00:39:27
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 56
Komar 3 1978 – słaba iskr...
Ostatni post: Ricky
Wczoraj 18:23:11
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 694
Liczba oktanowa a ustawie...
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 11:23:58
» Odpowiedzi: 62
» Wyświetleń: 6500
Garażowy vlog
Ostatni post: skinder
09-07-2025 21:17:07
» Odpowiedzi: 213
» Wyświetleń: 152128
Oryginalny lakier?
Ostatni post: romek
09-07-2025 20:18:58
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 111
Romet Ogar 200 - usprawni...
Ostatni post: romek
09-07-2025 19:17:56
» Odpowiedzi: 24
» Wyświetleń: 658
Rejestracja na białe tabl...
Ostatni post: romek
09-07-2025 15:25:33
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 378
Jak wyglądały te modele w...
Ostatni post: FranekOriginal15
09-07-2025 14:11:29
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 269
Spawak do Rometa 60/4/3 T...
Ostatni post: ifuomosquito
09-07-2025 00:45:28
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 604
Części
Ostatni post: marcin1479
08-07-2025 21:34:09
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 92
4KM z silnika S38 Czyli j...
Ostatni post: grissley
08-07-2025 18:29:04
» Odpowiedzi: 104
» Wyświetleń: 36698

Reklama