Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Zakup pierwszego Ogara ^^ Kilka Pytań
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Pojazd: Romet Ogar 200
|
Zakup pierwszego Ogara ^^ Kilka Pytań
Siemka
Jako że zbliżają się wakacje (dla mnie czas pracy), to wpadłem ze znajomym na genialny pomysł. Kupię sobie Rometa Wybór padł na Ogara (jeszcze nie wiem czy 200 czy 205, jaki będzie takiego raczej kupię). Oczywiście zamierzam wszystko robić legalnie, wobec czego i ogarek będzie z dokumentami. Teraz pojawia się kilka pytań:
1. Jak wygląda sprawa spisywania umowy? Zgaduję że na siebie nie mogę go wziąć tylko na osobę dorosłą?
2. Co z rejestracją? Też potrzebny dorosły zgaduję? Muszę go przerejestrować ? Jeśli tak to ile mam na to czasu i ile to kosztuje?
3. To samo co wyżej, ale w kwestii ubezpieczenia.
Wiem, że pytania mogą wydać wam się głupie, ale jestem kompletnie zielony, a bardzo zależy mi na Ogarze
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
23-06-2012 00:29:50 |
|
|
Błażej
Zawodowiec
Liczba postów: 2,532
Imię: Błażej
Pojazd: Inny
|
RE: Zakup pierwszego Ogara ^^ Kilka Pytań
po przerejestrowaniu motoru, jeżeli masz ważne OC poprzedniego właściciela jeździsz na tym ważnym OC. Możesz je wypowiedzieć, pod warunkiem zmiany ubezpieczyciela np Poprzedni właściciel miał w PZU a Ty chcesz mieć w Warcie zgłaszasz wtedy wypowiedzenie oc i zaznaczasz opcję "z okresem upływu ubezpieczenia"
pierwsze co jak kupisz motor na umowę idziesz z tym do urzędu skarbowego i ją podbijasz. Ogar nie jest warty więcej niż 500 zł ustawowo w ich własnych papierach. Na allegro też za wiele się nie dowiedzą. Masz podbitą umowę i nie płaciłeś podatku